I dag har jeg forrådt jer!!!
Fra : Jacob Larsen

Dato : 19-10-05 18:20

I dag har jeg forrådt jer! Jeg har nemlig købt en Honda mere, denne gang med
to ekstra hjul. Farven er selvfølgelig også denne gang indiskutabelt
opsigtvækkende.

Lad mig så få alle kommentarerne om at være en tøsedreng med det samme.
--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : mark@improve.dk

Dato : 19-10-05 19:36

Jeg håber ihvertfald ikke det er min skyld, jeg kunne godt fornemme at
jeg ville efterlade et savn i Ålborg da jeg kørte :)

/Mark

Fra : Hekto

Dato : 19-10-05 20:35

In article <1129746949.980121.176450@o13g2000cwo.googlegroups.com>,
mark@improve.dk says...
> Jeg håber ihvertfald ikke det er min skyld, jeg kunne godt fornemme at
> jeg ville efterlade et savn i Ålborg da jeg kørte :)

Ja, ja, Mark, så trøst dig da med at bilen OGSÅ blev en Hånda!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Jacob Larsen

Dato : 20-10-05 16:02

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT13> wrote in message
> [...]
> mark@improve.dk says...
> >
> Ja, ja, Mark, så trøst dig da med at bilen OGSÅ blev en

Som Mark også skriver var det nu ikke Hondaen, han kørte væk på. Den har jeg
jo lige købt, så den beholder jeg lidt endnu.

MC'en og bilen skal jo passe sammen, så de ikke kommer op og skændes i
garagen.

Fra : Jacob Larsen

Dato : 20-10-05 15:58

<mark@improve.dk> wrote in message
> Jeg håber ihvertfald ikke det er min skyld, jeg kunne
> godt fornemme at jeg ville efterlade et savn i Ålborg da
> jeg kørte :)

*LOL* Jo, det er da lidt din skyld, men ikke noget jeg vil hænge dig op på.

Fra : mark@improve.dk

Dato : 19-10-05 20:47

Hehe, det var dog ikke Hondaen jeg kørte væk på, ej heller var det
hos Jacob jeg tror savnet var størst :)

Fra : Jacob Larsen

Dato : 20-10-05 15:56

> Hehe, det var dog ikke Hondaen jeg kørte væk på, ej
> heller var det hos Jacob jeg tror savnet var størst :)

Haha... Nej, kæresten ville vist gerne have haft lidt længere tid på
Suzukien. Men hun bliver nok godt tilfreds til vinter, når vi stadig kan
trille rundt og endda uden at fryse.