Daytona handsker
Fra : kristensenrune@hotma~

Dato : 17-10-05 17:48

Hej...

Jeg skal ud og købe mig nogle handsker og har lidt kig på nogle
Daytona.

Så vidt jeg har forstået så er Daytona et ok mærke, men jeg så et
de sælger dem i Thansen til rimelig billige penge, hvilket gjorde mig
lidt nervøs angående kvaliteten?

http://www.thansen.dk/product.asp?c= 609148416&n= 655575574&pn=
1633644321

Håber i kan hjælpe...

Mvh
Rune

Fra : Jim

Dato : 17-10-05 23:14

<kristensenrune@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hej Rune.

Jeg kender ikke Daytonas kvalitet i brug.
Jeg har da prøvet et par for længe siden, men har altid brugt Thinsulate
handsker.
Dem var jeg mere end godt tilfredse med.
Og så kunne man holde varmen i dem.¨

Mvh. J.

Fra : Armand

Dato : 18-10-05 03:51

Jim wrote:
> [...]
> Daytona.
>
> Så vidt jeg har forstået så er Daytona et ok mærke,

Daytona er ligesom LeMans, Sebring, Bol d'Or m.fl. alment brugte
betegnelser for produkter indenfor mc-branchen. Så Daytona har ikke
nødvendigvis entydig lvalitet :-|

--
Armand.

Fra : Henrik Mahler

Dato : 18-10-05 09:22

Jeg er meget glad for disse handsker, De passer perfekt
på min hånd og giver et godt kvalitetes-indtryk,... det
skal dog bemærkes at jeg kun har haft dem ca 4 mdr hvor
der er taget kørekort og kørt ca 1500 Km efterfølgene

De er relativt tynde på indersiden, og der er rigtig
god bevægelighed og føling, de indsyede sikkerheds-
indlæg er af kevlar og fremstår på enhver måde som
på meget dyre handsker, (også til over 500),

Handskerne er ikke isolerede, men bryder vinden rigtig
godt, kan bruges ned til ca 11-12 grader, noget mindre
hvis der er dis/tåge/regn eller extrem luftfugtighed

Faktisk er jeg så glad for dem at jeg har købt extra
par nu hvor de er nedsat fra 500 til 200, jeg overvejer
også et ekstra par i XXX-L til brug m tynd inderhandske

Nogen vinterhandske bliver det dog aldrig

Fra : Peter

Dato : 18-10-05 13:42

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> wrote in message
> [...]
> handsker.
> Dem var jeg mere end godt tilfredse med.

Thinsulate er næppe et handskefabrikat, men derimod et isolationsmateriale.
Ganske glimrende i øvrigt.

--
Peter
FJR1300A