burnout går galt! (video)
Fra : Ukendt

Dato : 17-10-05 16:59

Så er man vel heldig :)
http://thatvideosite.com/view/932.html

er det pludselig dækket der tager fat? eller hvad sker der?

Fra : Armand

Dato : 17-10-05 18:50

S.G wrote:
> Så er man vel heldig :)
> http://thatvideosite.com/view/932.html
>
> er det pludselig dækket der tager fat? eller hvad sker der?

billedet stopper med en tilløbende tilskuer i forgrunden - Han har
Gummisko, jeans, skjorte samt rygbeskytter på
Måske meget fornuftigt med sådanne amatører på gassen :-|

--
Armand.

Fra : Torben Scheel

Dato : 17-10-05 19:12

Armand wrote:

> billedet stopper med en tilløbende tilskuer i forgrunden - Han har
> Gummisko, jeans, skjorte samt rygbeskytter på
> Måske meget fornuftigt med sådanne amatører på gassen :-|

Hørt! Prøv at lægge mærke til hvor tæt det spinnende baghjul er på
gutten i sort der filmer(?) den anden lige før det går galt.

--
vh
Torben

Fra : vmx

Dato : 17-10-05 20:33

> Måske meget fornuftigt med sådanne amatører på gassen :-|
>
> --
> Armand.

Ja mon ikke

Forresten, det er "uden tap" - glemte at svare dig ca.
juletid sidste år, og siden har der været en smule travlt.

Robert

Fra : Armand

Dato : 18-10-05 03:15

vmx wrote:

> Forresten, det er "uden tap" - glemte at svare dig ca.
> juletid sidste år, og siden har der været en smule travlt.

Hæ!
Bedre sent end aldrig!
Jeg måtte lige rode efter indlæg fra dig , og kunne se at det er rigtigt
nok at tøseungen helt og holdent har holdt dig fra gruppen lige siden

Pas nu forøvrigt på: Inden du ser dig om er de vokset over hovedet på dig!
Min datter, som jeg synes lige at have konfirmeret her forleden år,
taler pludselig om kørekort

--
Armand.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 17-10-05 18:48

> Så er man vel heldig :)
> http://thatvideosite.com/view/932.html
> er det pludselig dækket der tager fat? eller hvad sker der?

Han er måske kommet til at slippe forbremsen en smule, hvorefter den løfter
forenden?

--
signing off.. Martin Sørensen