Pris Ducati 998 Biposto Testastretta
Fra : BSV

Dato : 15-10-05 16:26

Er der nogen der ved hvad sådan en må koste i DK: Ducati 998 Biposto
Testastretta. 2002 med ca. 28000km på klokken.

MVH
BSV

Fra : JHR

Dato : 15-10-05 16:40

Desværre for meget til jeg kan købe den

Fra : Hekto

Dato : 15-10-05 17:29

In article <43511f83$0$176$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
bs_fjern@fjern_ta.dk says...
> Er der nogen der ved hvad sådan en må koste i DK: Ducati 998 Biposto
> Testastretta. 2002 med ca. 28000km på klokken.

Uha! ... de har det med at løbe om på den forkerte side af 200K !! =

- men ellers en glimrende begynder-cykel! Har man ikke haft Duc' før, er
det et godt sted at starte .................................. he! he!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 15-10-05 18:06

BSV wrote:
> Er der nogen der ved hvad sådan en må koste i DK: Ducati 998 Biposto
> Testastretta. 2002 med ca. 28000km på klokken.

Min næsten drømmecykel, den rigtige drøm er "998S FE"

Jeg mener at prislappen på en ny i 2002 var ca. 325.000 kr.-, så udfra
det må prisen vel ende på omkring 250.000 kr.- +/-25.000 kr.-

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S - GSX-R250 - ES250/2

Fra : Hekto

Dato : 15-10-05 19:03

In article <435136e4$0$84033$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, 748
@dethlefsensOST.dk says...
> Min næsten drømmecykel, den rigtige drøm er "998S FE"

....... hvaaaaaaaa kommer 748'eren så til at koste?

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 15-10-05 19:09

Hekto wrote:
> In article <435136e4$0$84033$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, 748
> @dethlefsensOST.dk says...

> ...... hvaaaaaaaa kommer 748'eren så til at koste?

Som den står nu får jeg nok ikke alverden for den, så det fornuftige er
nok at bygge den op igen, jeg har endnu ikke fået svar fra forsikringen,
så jeg har endnu ikke gjort det store ved det.

Fra : Casper Pedersen

Dato : 16-10-05 10:27

Dan "748" Dethlefsen wrote:

> Min næsten drømmecykel, den rigtige drøm er "998S FE"
>
> Jeg mener at prislappen på en ny i 2002 var ca. 325.000 kr.-, så udfra
> det må prisen vel ende på omkring 250.000 kr.- +/-25.000 kr.-

En af mine kollegaere have lige koebt saadan en fra ny - 25.000 euro i
Holland. Svjv saa var det den sidste 'nye' som var til salg i Europa.

/Casper

Fra : BSV

Dato : 15-10-05 18:14

Hvad er egentlig forskellen på 998 Biposto og 998 H2

MVH
BSV

Fra : Hekto

Dato : 15-10-05 19:11

In article <435138d6$0$174$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
bs_fjern@fjern_ta.dk says...
> Hvad er egentlig forskellen på 998 Biposto og 998 H2

Monoposto = ét-sædet
Biposto = to-sædet.

Så det er let nok.

'S' og 'R' giver også sig selv.

Forskellene er som regel at der er pillet lidt i motoren og at der er
bedre affjedringskomponenter på, jo dyrere og finere de bliver.

Grundkonstruktionen er den samme.
Forvirringen bliver total, nå der så bliver sat andre
komponenter/motordele/hele motorer/bagsvingere/gafler o.s.v. på fra en
anden model. Det ses temlig ofte.

Så skal du have det hele med, skal du have fat i nogle af de bøger der
beskriver de forskellige modeller, og undersøge det ret intenst for at
finde ud af hvad der sidder på den ene og den anden, for de ligner jo
hinanden til forveksling.

Fra : BSV

Dato : 15-10-05 18:22

Jeg har lagt et billede af den jeg kigger på på binær motor.

Men jeg har noget besvær med at skelne de forskellige modeller.

MVH
BSV

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 15-10-05 19:00

BSV wrote:
> Jeg har lagt et billede af den jeg kigger på på binær motor.
>
> Men jeg har noget besvær med at skelne de forskellige modeller.

Den er jo ebay.de
Er selv på udkig efter noget efter min 748 har fået plastikken skrællet
af, men bare rolig denne er ikke noget for mig. Hvis jeg bliver nødt til
at køben en anden bliver det nok en 748R (mest p.g.a. forsikringen)

Det er en 998 Bip, altså den "mindste" af 998 modellerne, og dermed nok
den billigste at få på DK-plader, prisen huskede jeg desværre ikke helt
korrekt med den flytter sig til den gode side den var nemlig knap
313.000 kr.-, har du chekket www.toldogskat.dk for at se om der skulle
være en vurdering på en 998 ?

Jeg er forresten ibesiddelse af siden fra MC-Revy`en med 998 Bip`en sen
d mig en mail på "748(at)dethlefsens(dot)dk" hvis du vil have en kopi.