Hjemmesider med online køb??
Fra : Morten P

Dato : 13-10-05 09:45

Hej

Jeg har været inde på http://www.biltema.dk og kigge lidt, og de er
utrolig billige med bl.a værktøj, men også med specielt autoshampoo,
motorcykelrens osv. osv.

MEN de ligger i Ålborg, så besparelsen er nok væk når jeg kommer derop.

Kender i andre sider der er billige med disse ting?. hvor man kan købe
online?=

På forhånd tak

Hilsen
Morten P

Fra : Dak

Dato : 13-10-05 10:49

> Kender i andre sider der er billige med disse ting?. hvor man kan købe
> online?=

Thansen.dk?

Dak
Suzuki GS500Ev

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 13-10-05 11:14

"Morten P" <mpannen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Kender i andre sider der er billige med disse ting?. hvor man kan købe
> online?=

www.louis.de - og portoen er nok den samme som hvis du køber fra danske
sider.

> På forhånd tak
>
> Hilsen
> Morten P

Thomas

Fra : morten d jensen

Dato : 13-10-05 11:31

> [...]
> utrolig billige
> MEN de ligger i Ålborg, så besparelsen er nok væk når jeg kommer derop.
Jeg ved selvfølgelig ikke hvor du bor, men der ligger også et varehus i
Næstved.

Venligst,
Morten

Fra : Morten P

Dato : 13-10-05 12:15

> Jeg ved selvfølgelig ikke hvor du bor, men der ligger også et varehus i
> Næstved.

> Venligst,
> Morten

Tak for svarene..

Jeg bor i Århus.. så der er nok lidt langt til Næstved
Venlig hilsen
Morten

Fra : Armand

Dato : 13-10-05 13:03

Morten P wrote:

> Tak for svarene..
> Jeg bor i Århus.. så der er nok lidt langt til Næstved
> Venlig hilsen
> Morten

Prøv lige at slå op i telefonbogens navne-afdeling under "B" og se om
ikke der er en Biltema et sted i danmarks næststørste by også :-/

--
Armand.

Fra : Moller

Dato : 13-10-05 13:01

Armand wrote:

> Prøv lige at slå op i telefonbogens navne-afdeling under "B" og se om
> ikke der er en Biltema et sted i danmarks næststørste by også :-/

   Nopes, der ligger ikke en i Vordingborg ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : morten d jensen

Dato : 13-10-05 14:48

> Tak for svarene..
> Jeg bor i Århus.. så der er nok lidt langt til Næstved
> Venlig hilsen
> Morten

Ok så! - men så har du da ikke ret langt til Ålborg...

Det er da bare at komme op på kværnen og nyde det gode vejr.....

Venligst,
Morten