Haynes. Hvormeget koster de normalt.
Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 07-10-05 22:48

Leder efter en Haynes til en Yamaha XJ 600 S Diversion.
Billigste/eneste sted er fundet til 400,-
Nu gør jeg mig ikke så meget på MC fronten, men på
automobil siden koster disse bøger typisk 300,- , så mon
ikke det også er muligt at MC bøgerne kan erhverves til
samme pris????

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-05 23:13

http://www.birgersbilligebilboeger.dk/

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 07-10-05 23:17

"Dannie" <dannie(a)dfmc.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.birgersbilligebilboeger.dk/
Hurtigt, kort og billigt. Hvad mere kan forlanges.
Tak til Dannie.

Fra : Brian Sørup

Dato : 07-10-05 23:14

> [...]
> automobil siden koster disse bøger typisk 300,- , så mon
> ikke det også er muligt at MC bøgerne kan erhverves til

prøv at finde bogen her :
www.haynes.co.uk
Der har jeg købt alle mine Haynes manualer - billigt.....
--
Brian Sørup
Honda VFR 750 F RC36

Fra : MKS - 74

Dato : 07-10-05 23:39

On Fri, 7 Oct 2005 23:48:22 +0200, "Andersen \(3650\)"
<virkerikke@nospam.dk> wrote:

>Nu gør jeg mig ikke så meget på MC fronten, men på
>automobil siden koster disse bøger typisk 300,- , så mon
>ikke det også er muligt at MC bøgerne kan erhverves til
>samme pris????

Du har allerede fået et par muligheder, her er en mere :

<http://www.louis.de/_20d155e07b97331b0fa5e6332fd1142a2a/shop/shop_dispatch.php?article_context=detail&artnr_gr=10052290&anzeige=0&back_url=%252F_20d155e07b97331b0fa5e6332fd1142a2a%252Fshop%252Fshop_dispatch.php%253Farticle_context%253Dsearch%2526searchterm%253Dhaynes>

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Per

Dato : 08-10-05 08:05

Endnu en:

www.hofberg.dk

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 08-10-05 12:36

Tak til alle for input.
Dannies link var dog det billigeste
og nemmeste.

Fra : news.cybercity.dk

Dato : 09-10-05 20:13

Hey !
Sådan en har jeg liggende. Skulle du stadig være interesseret i at købe en,
så sig lige til
Jeg kom til at bytte min XJ 600 ud med en VFR 750 Så bogen ligger og
venter på en køber...

Flemming

Fra : Brian Sørup

Dato : 09-10-05 20:27

"news.cybercity.dk" <fmdunker@XXX_sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
købe en,
> så sig lige til
> Jeg kom til at bytte min XJ 600 ud med en VFR 750 Så bogen ligger

Det kan jo ske for selv den bedste........
--
Brian Sørup
Honda VFR 750 F RC36

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 10-10-05 20:32

> [...]
> en,
> så sig lige til
> Jeg kom til at bytte min XJ 600 ud med en VFR 750 Så bogen ligger og

Hej Flemming

Har prøvet at maile dig, men ved ikke om den er kommet frem??
Ellers gi' lige lyd fra dig.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam dot dk

Fra : news.cybercity.dk

Dato : 11-10-05 11:42

hej
Jeg har ikke fåen en mail, men har prøvet at sende en til dig.

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 11-10-05 20:18

> hej
> Jeg har ikke fåen en mail, men har prøvet at sende en til dig.
>
> Flemming

Jeps og vi er godt igang på mail