KEEWAY ARN 125
Fra : Mike

Dato : 06-10-05 22:04

Hej.

Nu hvor MC`en skal staldes op for vinteren, skal jeg bruge et vinterkøretøj
og jeg har set og prøvekørt KEEWAY ARN 125 cc til ca. 18.000 kr.
http://www.scanmi.dk/cmsimpleaddon/?MAXISCOOTER:KEEWAY_ARN_125

På trods af at det er en "kineser" er jeg imponeret over finishen på
scooteren, og den kører også rigtigt godt.

Er der nogen her i DFM der kender noget til denne Scooter. ???

Mvh.
Mike

Yamaha XV 1100

Fra : anders majland

Dato : 06-10-05 22:37

> På trods af at det er en "kineser" er jeg imponeret over finishen på
> scooteren, og den kører også rigtigt godt.

Indtil videre tror jeg ikke på de store kvalitetsforskelle imellem de
forskellige kinesere. Det er et stort udvalg af maskiner til noget under
20kkr så jeg ville nok vælge udfra troen på at forhandleren vil kunne leve
op til reklamationsretten (24 måneder) og også helt kunne skaffe reservedel
senere...

Jeg aner _intet_ om keeway - men hvis det er en "tilfældig" der har købt en
containerfuld maskiner ville jeg være nervøs for service/stumper.

/A

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 06-10-05 23:51

anders majland wrote:

> Jeg aner _intet_ om keeway - men hvis det er en "tilfældig" der har købt en
> containerfuld maskiner ville jeg være nervøs for service/stumper.

en tilfældig vil jeg ikke kalde MAX MC-Import (MC-Nøglen - you know),
men om det hjælper på "service/stumper" har jeg ingen ide om

http://www.scanmi.dk/cmsimpleaddon/?INFO

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S - GSX-R250 - ES250/2

Fra : anders majland

Dato : 07-10-05 10:08

> en tilfældig vil jeg ikke kalde MAX MC-Import (MC-Nøglen - you know),

Det er ihvertfald en seriøs butik med lang historie. Men alle ugeblade er
fulde af reklamer for kina-cykler

> men om det hjælper på "service/stumper" har jeg ingen ide om
> http://www.scanmi.dk/cmsimpleaddon/?INFO

Det er selvfølgelig svært at spå om fremtiden, men i reklamationsperioden er
man jo rimeligt sikret ...

Fra : Mike

Dato : 07-10-05 20:08

Hej Anders.

> Jeg aner _intet_ om keeway - men hvis det er en "tilfældig" der har købt
> en containerfuld maskiner ville jeg være nervøs for service/stumper.

Det er en MC forhandler der har den.
http://www.sydfynmc.dk/brugte/arn125.html

Mvh.
Mike

Fra : Moller

Dato : 08-10-05 08:05

Mike wrote:
> Hej Anders.

> Det er en MC forhandler der har den.
> http://www.sydfynmc.dk/brugte/arn125.html

   www.NPmotor.dk har dem også... Keeway lever et stille liv, selv om der
sælge rigtig mange herhjemme :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Kim Olsen

Dato : 07-10-05 18:46

Hej Mike

Har aldrig hørt om Keeway, men har selv en Geely.
Så det, at det er en kineser, ville ikke bekymre mig så meget.
Men hvis du vil have noget billigere, har jeg lige sat en Adly Jet 100 til
salg på QXL. Den ligner vist meget godt.

Hilsen
Kim Olsen

Fra : Gasse

Dato : 07-10-05 19:06

Tjaa

En tidliger kolega købte en Geely scooter , den hade han skilt ad over 20
gange inden han solgte den ..

Derimod var der aldrig problemmer hos importøren

Hilsen Gasse

Fra : Peter

Dato : 10-10-05 19:34

"Mike" <2fast4you@damn.dk> wrote in message
> [...]
>
> Nu hvor MC`en skal staldes op for vinteren, skal jeg bruge et
> vinterkøretøj og jeg har set og prøvekørt KEEWAY ARN 125 cc til ca.

Du bør overveje at købe en Yamaha YBR125 i stedet. Den koster kun 1000 kr.
mere, men der er lidt mere mc over den. Desuden har den 5 hk mere. De 5 hk
kan godt gøre en forskel på evnen til at følge den øvrige trafik.

--
Peter
FJR1300A

Fra : Bo Nielsen

Dato : 10-10-05 21:51

"Peter" <fiktiv@invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> mere, men der er lidt mere mc over den. Desuden har den 5 hk mere. De 5 hk
> kan godt gøre en forskel på evnen til at følge den øvrige trafik.

og så slipper man for "kineser"-kvalitet - læs evt. en tidligere diskussion
ang. kinesere her:
http://groups.google.dk/group/dk.fritid.motorcykel/browse_thread/thread/87a3d7f30aacf7be/54f236133fb67327?q=ybr125&hl=da&

ScooterBo
(YBR125)