Glasblæsning af min honda motor
Fra : Jens Laurits Larsen

Dato : 05-10-05 21:33

Hej.
Jeg vil have min motor på min MC, Honda CB 500 four glasblæst her i vinter.
Fordi den sorte maling skaller af, så det ser trist ud. Så vil jeg gerne
høre om der er nogle der kan fortælle mig hvad den skal behandles med
bagefter, for at den kan holde sig pæn.

Mvh.Laurits

Fra : Hekto

Dato : 06-10-05 21:04

In article <43443888$0$1780$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, laurits-
larsen@post.tele.dk says...
> [...]
> Fordi den sorte maling skaller af, så det ser trist ud. Så vil jeg gerne
> høre om der er nogle der kan fortælle mig hvad den skal behandles med

Rå alu?

WD40 eller hydraulikolie til det er mættet.

Man kan skrubbe det med en grøn eller hvis 3M-svamp så det ikke er så
ru, inden.
Man kan også polere det.

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650