H: Info om Katana 1100
Fra : duer@ikke.it

Dato : 05-10-05 21:07

Hey U outthere

Er der nogle af jer der ligger inde med materiale eller links til info om
den hedengangne Suzuki Katana 1100,
så vil jeg meget gerne høre herom...

mvh
Mike

Fra : Jens Fogh

Dato : 05-10-05 22:09

Hej Mike.
Det kan du tro der er.Vi har en masse links i Dansk Katana Klub. Hvad vil du
vide. Har du købt en 1100? Til næste år er der Katana træf i tyskland i maj
og internationalt i tredje weekend i august i Tyskland.
Jeg har haft katana-mc de sidste 20 år både 650, 750 og 1100.
Du kan kontakte mig på 24251888
Hilsen Jens

Fra : Studen

Dato : 05-10-05 22:23

><duer@ikke.it> wrote in message
>Hey U outthere
>den hedengangne Suzuki Katana 1100,
>så vil jeg meget gerne høre herom...
>mvh
>Mike

Hej Mike

Hedengangen er den bestemt ikke. Er selv den lykkelige ejer af en 7½'er (se
signatur), der drømmer om at være en 11'er. Ta' evt et kig på disse links,
men tag også kontakt til Jens; han er Mr.Katana.

http://www.katanacentral.co.uk/

http://www.gsxkatana.de/

http://oldskoolsuzuki.info/

http://www.katana-berlin.de/

http://www.advantage-net.co.jp/KATANAEVOLUTION.html

http://www.katana-treff.de/

http://www.k-a-t-a-n-a.de/

http://www.netquest.co.uk/katweb/

http://www.sureyya.biz/

Der er flere endnu, men bare spørg mere specifikt, så skal jeg se om jeg kan
hjælpe :)

Studen
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=699

Fra : duer@ikke.it

Dato : 05-10-05 23:19

SÅDAN.......

Takker for inputtet.
Nej jeg har ikke købt - endnu, men arbejder på sagen.

Den jeg har kigget på, var jeg ikke sikker på var original,
og efter at luret lidt på jeres links, er jeg overbevist om,
at der er tale om en 750/1100 blanding.
Jeg jobber lidt videre, og - I will be back

mvh
Mike