yamaha R6 (2006?)
Fra : Ukendt

Dato : 05-10-05 18:42

http://img185.imageshack.us/img185/7109/dfg4dy.jpg

faldt over dette billede på mcgalleriet. En der postede det!

Gad vide hvad det er for en R´er

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 05-10-05 19:45

S.G wrote:
> http://img185.imageshack.us/img185/7109/dfg4dy.jpg
>
> faldt over dette billede på mcgalleriet. En der postede det!
>
> Gad vide hvad det er for en R´er

Det er R6 2006 versionen..
--
M V H

Peter Jakobsen
KAWASAKI ZX12R '01
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1152

Fra : Bongo

Dato : 05-10-05 20:30

Shit hvor den lækker :o

Fra : Jakob

Dato : 06-10-05 14:17

Er der nogen der kan be-/afkræfte at den skulle redline ved 17.500 med
normalt fjeder lukkende ventiler? Det virker ret vildt..

--
Jakob, 749S, 748SP

Fra : Carl Dragert

Dato : 06-10-05 14:26

"Jakob" <usernet@gertz.net> wrote in message

> Er der nogen der kan be-/afkræfte at den skulle redline ved 17.500 med
> normalt fjeder lukkende ventiler? Det virker ret vildt..

maximum power at 14,500 rpm-and a rev ceiling of 17,500 rpm

mvh Carl Dragert

Fra : Armand

Dato : 07-10-05 21:40

Jakob wrote:

> Er der nogen der kan be-/afkræfte at den skulle redline ved 17.500 med
> normalt fjeder lukkende ventiler? Det virker ret vildt..

Det kunne man få en GSXR250 der klarede allerede for mere end 15 år
siden, så hvor vildt er dét??

--
Armand.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 05-10-05 21:02

S.G wrote:

> http://img185.imageshack.us/img185/7109/dfg4dy.jpg
>
> faldt over dette billede på mcgalleriet. En der postede det!
>
> Gad vide hvad det er for en R´er

Jep - det er den nye R6er.

Tjek den ud her også:
<http://www.yamaha-motor.com/sport/products/modelgallery/8/1/0/gallery.aspx>

Hvis man ikke havde brug for at køre længere ture (og forsikringen var
til at betale) så var jeg godt nok frisk på een. Den er SPRØD!

--
Tony
(der er generelt ret vild med de nye '06 modeller fra Yamaha)

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 05-10-05 21:16

"S.G" <sebastianSNABELAnalnet.dk> writes:

> http://img185.imageshack.us/img185/7109/dfg4dy.jpg
>
> faldt over dette billede på mcgalleriet. En der postede det!

*ralle*

Den stump af en lydpotte er sgu'tte pænere end Sgusuki's 1000 potte.
Og det matte midterstykke på kåben virker ret malplaceret, i mine
øjne.

Til gengæld ser det ud til at de endelig er kommet af med de grimme
forlygter, og nærmer sig noget mere til R1 '02-'03 stilen istedet
(kig på den hvide R6 i baggrunden)

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : TL1000R

Dato : 06-10-05 17:04

hvad er der nu galt med den pot der....................der ser sq da meget
federe ud når den går op
under bagsædet...........den lille snabel der ser sq du ud ad helvede til.

Fra : Jacob Larsen

Dato : 07-10-05 15:22

"TL1000R" <TL1000R4ever@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> den går op
> under bagsædet...........den lille snabel der ser sq du

Hehe nemlig ja.
--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-10-05 23:29

,----
| Compact, lightweight 67 x 42.5mm 599cc DOHC 16-valve liquid-cooled
| inline four-cylinder features titanium valves, 12.8:1 compression
| and compact combustion chambers to produce maximum power at 14,500
| rpm?and a rev ceiling of 17,500 rpm.
`----

Det er jo lige før at en gammel Yamaha 4-gear har længere slaglængde
Det er da ellers en dejlig klump mekanik, med lir som buet køler
etc.
<http://www.yamaha-motor.com/sport/products/modelfeatures/8/0/features.aspx>
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Jes Vestervang

Dato : 10-10-05 21:43

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> writes:

> Det kunne man få en GSXR250 der klarede allerede for mere end 15 år
> siden, så hvor vildt er dét??

Taget i betragtning at slagvolumenet er over det dobbelte, så synes
jeg da at det er imponerende nok. Men det er jo selvfølgelig stadig
'bare' regnestykket med stempelhastigheden (og topstykket selvfølgelig
og det er jo ikke ligefrem en lang slaglængde R6'eren kan prale
med
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R