Våd K100 igen
Fra : Jørgen Mangor Iverse~

Dato : 28-09-05 07:24

Kammerater! Så er den gal igen!

<gintberg-mode-off>

Efter en våd nat, den første regn i dejlig lang tid, foregik begyndelsen af
morgenens tur til arbejde med host og hakken. Lidt hurtigt pilleri med
fingrene for at finde ud af om tændrørskablet var hoppet løst igen, løste
ikke problemet. Så var det jeg huskede at en fyr ved navn Palle havde nogle
tændrørskabler (plus lidt andet godt, siger Google groups) liggende til en
8v K100.

Så kære Palle, kan du ikke sende mig en mail om disse kabler, så vi kan
finde ud af hvad de skal koste og hvordan vi foretager det praktiske.

Med venlig hilsen
Jørgen Mangor Iversen
BMW K100RS med EML GT2000 sidevogn

Fra : p.jarnbak

Dato : 28-09-05 11:07

"Jørgen Mangor Iversen" <joergen.iversen@leo-pharma.com> wrote in message
> [...]
>
> Så kære Palle, kan du ikke sende mig en mail om disse kabler, så vi kan
> finde ud af hvad de skal koste og hvordan vi foretager det praktiske.

I går lånte jeg sættet ud til en der havde samme problem som dig,d.v.s
dårlig start efter en fugtig nat(for mc, ikke manden).
Han har en tændhætte der kommer hvidt pulver ud af,så han skal nok bruge
mindst et kabel.Når
jeg får resten tilbage skal jeg nok give lyd fra mig.
Hej Palle.