Kedeligfrans ?
Fra : John Doe

Dato : 24-09-05 17:24

Nææ du, jeg er cool. Men det er klart fedest når man kan holde dem på
afstand i lang tid, så hele tiden tror de har en chance. Men det har jeg
sgu gjort engang, og lige pludselig var der vejspærring forude, for de
banditter havde kaldt forstærkning. Jeg blev nødt til at vende om og køre
mod færdselsretningen i nødsporet, for slippe af med problemet, men det
var ikke rart, skal jeg indrømme.

Det gælder bare om at komme væk i en fart.

Havde det været en "skal" og jeg var på motocross så kunne lege længe. Jeg
har haft 5 skaller i røven her for nylig, og de havde ikke en chance
De prøvede at sparke mig af de svin. Den ene fik jeg sprøjtet fuld af
mudder med bagdækket, så han ikke kunne ud af æggeskallen.

Imorgen skal vi ud og lege med skaller igen, det bliver forrygende sjovt,
og jeg tror også de nyder det selv.

Hilsen John

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 24-09-05 17:41

> [...]
> mudder med bagdækket, så han ikke kunne ud af æggeskallen.
> Imorgen skal vi ud og lege med skaller igen, det bliver forrygende sjovt,
---

Heya Looohoooser... Prøv den her:

http://usenet.dk/

Og så lige held og lykke med livet..

--
--==>OlIvEr<==--
Honda Hornet 600

Fra : Jacob Petersen

Dato : 24-09-05 18:45

"OlIvEr [6000]" <hayabusa@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> ---
>
> Heya Looohoooser... Prøv den her:
>
> http://usenet.dk/
>
> Og så lige held og lykke med livet..

LOL! Ja, så længe det nu varer... (livet, altså)

Mvh Jacob

Fra : Hekto

Dato : 24-09-05 19:21

In article <4335907f$0$67262$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
SuNk@goatstorm.dk says...
> LOL! Ja, så længe det nu varer... (livet, altså)

Jep ... han må virkelig være på sit yderste ... så hæftigt som han er
ved at kede sig ihjel!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Torben Scheel

Dato : 24-09-05 19:52

Jacob Petersen wrote:

> LOL! Ja, så længe det nu varer... (livet, altså)

Du mener det er farligt at sidde og fantasere bag skærmen, kun afbrudt
af pizzamanden?

--
vh
Torben (uhm - den Merlot var god.. mon man skulle snuppe en bette

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-05 20:15

Torben Scheel skrev i meddelelsen
<4335a04e$0$78281$157c6196@dreader1.cybercity.dk>...

>(uhm - den Merlot var god.. mon man skulle snuppe en bette
>Highland Park?)

Skål!

mvh
Orla, og en bette Dalwhinnie

Fra : Hekto

Dato : 24-09-05 22:52

In article <4335a613$0$79586$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, "Orla
Pedersen" <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> says...
> Orla, og en bette Dalwhinnie

Naaaah, svært at vælge; men jeg tror at Highland Park er min favorit!
Den er lysår bedre end jeg egentlig havde troet! Blev meget overrasket
første gang den rullede over tungen!

Fra : StoneCold

Dato : 24-09-05 23:02

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT13> wrote in message
> [...]
>>
> Naaaah, svært at vælge; men jeg tror at Highland Park er min favorit!
> Den er lysår bedre end jeg egentlig havde troet! Blev meget overrasket

Sjovt at have mere end mc til fælles... nu oxo den gode smag

Steen
No bike at the moment
http://dfmc.dk/?id=101
DMCN# 137
http://www.streetfighters.danmark.nu = Danske Street Fighters

Fra : Hekto

Dato : 24-09-05 23:15

In article <4335ccda$0$17124$9a6e19ea@unlimited.newshosting.com>,
bugtrup@FJERNemail.dk says...

> Sjovt at have mere end mc til fælles... nu oxo den gode smag

..... mere god smag!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-05 08:12

Hekto skrev i meddelelsen ...
>In article <4335a613$0$79586$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, "Orla
>Pedersen" <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> says...
>>
>Naaaah, svært at vælge;

Nej det var let! Jeg har ikke mere Lagavulin

mvh
Orla

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 25-09-05 08:43

Orla Pedersen wrote:

> Nej det var let! Jeg har ikke mere Lagavulin
>
> mvh
> Orla

hmmm - men det sælges da rundt omkring, så . .
1) problemets opståen kunne være forudset - da flasken er gennemsigtig
2) genanskaffelse kunne være iværksat ved 15 cl mærket (genbestilling
ved min. lager)

du er selv ude om det!

--
Dun@nt der foretrækker "The Glenlivet" til en meditativ stund
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Hekto

Dato : 25-09-05 16:53

In article <433654ed$0$1743$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
DunantFjern@X.mail.tele.dk says...
> du er selv ude om det!

Ja, der er ikke mange brugbare undskyldninger/forklaringer!!!

Fra : Ole Hansen

Dato : 25-09-05 22:03

Orla Pedersen wrote:

> Nej det var let! Jeg har ikke mere Lagavulin

Der er ved at være udsolgt af deres 16-års, så skynd på indkøb. Den er
altså fin! :)

--
Ole Hansen

Fra : Steen Gruby

Dato : 25-09-05 22:05

On Sun, 25 Sep 2005 23:03:04 +0200, Ole Hansen <moped@get2net.dk>
wrote:

HOV.

>Der er ved at være udsolgt af deres 16-års, så skynd på indkøb. Den er
>altså fin! :)

Så går verden i stå.
Det er min favorit.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Claus Rittig

Dato : 26-09-05 15:57

"Steen Gruby" <oz9zi@virker.ikke> skrev i en meddelelse
> On Sun, 25 Sep 2005 23:03:04 +0200, Ole Hansen <moped@get2net.dk>
> wrote:
>
> HOV.

> Så går verden i stå.
> Det er min favorit.

Det er ganske enkelt verdens bedste whisky, men mon ikke den dukker op
igen?!?

Rittig

Fra : Steen Gruby

Dato : 26-09-05 21:30

On Mon, 26 Sep 2005 16:57:05 +0200, "Claus Rittig"
<ClausRittigFJERNDETTE@Hotmail.Com> wrote:

Hej Rittig.

>Det er ganske enkelt verdens bedste whisky, men mon ikke den dukker op
>igen?!?

Hvis ikke er der basis for en fortsættelse af filmen "Masser af
whisky" med mig i oldingens rolle

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 27-09-05 08:32

"Claus Rittig" <ClausRittigFJERNDETTE@Hotmail.Com> writes:

> "Steen Gruby" <oz9zi@virker.ikke> skrev i en meddelelse

> Det er ganske enkelt verdens bedste whisky, men mon ikke den dukker op
> igen?!?

Det er ikke sikkert det bliver foreløbigt:

http://www.sfgate.com/cgi-bin/article.cgi?f=/c/a/2005/06/23/WIGO6D97QU1.DTL

Jeg er ihvertfald blevet noget nærig med min Destillers Edition :)

--
Mikkel | You need only two tools: WD-40 and gaffer tape.
motortosse.dk | If it doesn't move and it should, use WD-40.

Fra : Claus Rittig

Dato : 27-09-05 16:40

> Det er ikke sikkert det bliver foreløbigt:

http://www.sfgate.com/cgi-bin/article.cgi?f=/c/a/2005/06/23/WIGO6D97QU1.DTL

> Jeg er ihvertfald blevet noget nærig med min Destillers Edition :)

DAMN!
Det er ikke rar læsning...
Jeg tror lige jeg laver et panikindkøb.

Rittig

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-09-05 14:56

Hekto wrote:
> [...]
>>

> Naaaah, svært at vælge; men jeg tror at Highland Park er min favorit!
> Den er lysår bedre end jeg egentlig havde troet! Blev meget overrasket

Og nu er det så snart efterår og Laphroaig tid - men først skal jeg
kæmpe mig igennem en Aberlour 15års - mums (Hvornår dælen skal jeg
få tid til den cask strength Strathmill fra whiskyowner.com - vist godt
jeg ikke har vinterdækning..)

--
vh
Torben

Fra : Kim Hansen

Dato : 25-09-05 15:19

On Sun, 25 Sep 2005 15:56:08 +0200, Torben Scheel
<torben_scheel@hotmail.com> wrote:

>Og nu er det så snart efterår og Laphroaig tid

Det er da Laphroaig tid hele året
En Islay whisky kan nydes altid.

M.V.H

Kim Hansen

Suzuki dl 650 V-Strom
Suzuki DR 250 S

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Hekto

Dato : 25-09-05 16:55

In article <4336ac74$0$78287$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
torben_scheel@hotmail.com says...
> [...]
> kæmpe mig igennem en Aberlour 15års - mums (Hvornår dælen skal jeg
> få tid til den cask strength Strathmill fra whiskyowner.com - vist godt

Dig og dine luxus-problemer!
Bowmore er heller ikke dårlig; men Laphroaig nok et kvie-fitte-hår
foran!

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-09-05 19:23

Hekto wrote:
> [...]
> torben_scheel@hotmail.com says...

> Dig og dine luxus-problemer!
> Bowmore er heller ikke dårlig; men Laphroaig nok et kvie-fitte-hår

Lidt whiskybælte er man vel altid

Kender du i øvrigt forskellen på Bowmore Surf og Bowmore Legend? Surf er
lagret i en bygning der ligger nærmere vandet..

--
wh
Torben

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 25-09-05 20:10

Torben Scheel wrote:

> Lidt whiskybælte er man vel altid
>
> Kender du i øvrigt forskellen på Bowmore Surf og Bowmore Legend? Surf er
> lagret i en bygning der ligger nærmere vandet..

Hmm kan det virkelig give forskel på smagen?
Det skulle da helst være pakket helt tæt i en flaske, eller?

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>
Honda RC04 - 1984

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-09-05 21:47

Kenneth Østrup wrote:

> Hmm kan det virkelig give forskel på smagen?
> Det skulle da helst være pakket helt tæt i en flaske, eller?

Næ - whisky ældes skam i fade (tønder). Ofte brugte sherryfade, der
bidrager til smagen.

Vedr. forskellen - nej, jeg kan ikke smage forskel. Der skal nok være
dem der mener de kan.

--
wh
Torben

Fra : Bjørn S

Dato : 25-09-05 21:55

Torben Scheel wrote:

> Næ - whisky ældes skam i fade (tønder). Ofte brugte sherryfade, der
> bidrager til smagen.

Den lokale jem&fix havde gamle whiskeyfade til salgs som blomsterkrukker
(???) i sommers. Desværre var al sprutten brændt ud af dem

--
/Bjørn - som foretrækker en Jack Daniels i SevenUp - så kan også SevenUp
bruges til noget

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-05 06:25

Torben Scheel skrev i meddelelsen
<43370cd2$0$78282$157c6196@dreader1.cybercity.dk>...

>Næ - whisky ældes skam i fade (tønder). Ofte brugte sherryfade, der
>bidrager til smagen.

Og herefter finder nogle whiskyfade (tilbage) til Frankrig, og bruges til at
lagre Well Scotch, (forbehold for stavning), øl

mvh
Orla

Fra : Hekto

Dato : 26-09-05 20:57

In article <4337866a$0$59756$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, "Orla
Pedersen" <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> says...
> Og herefter finder nogle whiskyfade (tilbage) til Frankrig, og bruges til at
> lagre Well Scotch, (forbehold for stavning), øl

Øl er jo sådan set et forstadie til Whisky!

Fra : Hekto

Dato : 25-09-05 20:23

In article <4336eb02$0$78285$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
torben_scheel@hotmail.com says...
> Kender du i øvrigt forskellen på Bowmore Surf og Bowmore Legend? Surf er
> lagret i en bygning der ligger nærmere vandet..

Jeg har ikke smagt den.
Mig bekendt ligger Laphroaig i en utæt lade, lige ved havnen, ud til
vandet. Netop een af 'hemlighederne' ved Islay Malt skulle jo være
nærkontakt med havet, alt imens de stille og roligt lader en god del af
indholdet i tønden fordampe op i den blå havluft.

Bulerne i pot'en betyder noget, destill'erens næse for hvornår det der
skal lukkes op for hanen, og hvornår det bare skal ryge videre i næste
destillation, vandet o.s.v.
Det sjove er jo et selv om to destillerier er naboer, kan produkterne
smage vidt forskelligt!

Hmmm ... Måske man skulle hive pøllefanten en tur i det skotske
højland!!! ;oP

Fra : m0rt3n

Dato : 25-09-05 20:32

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT13> skrev i en meddelelse
> Hmmm ... Måske man skulle hive pøllefanten en tur i det skotske
> højland!!! ;oP

Ja, det kunne sikkert være en fin tur. Jeg undersøgte selv muligheden sidste
år, men droppede det fordi jeg ikke ville betale, hvad det kostede at sejle
Kawaen over. Det er stort set samme pris for MC og bil. Inden man står i
højlandet har turen allerede kostet alt for mange tusinde kroner. Måske man
skulle leje eller få den fragtet derover...
-m0rt3n zxr1100

Fra : Armand

Dato : 25-09-05 22:12

m0rt3n wrote:
> [...]
> højlandet har turen allerede kostet alt for mange tusinde kroner. Måske man
> skulle leje eller få den fragtet derover...

Tjaeh :-/
Hvorfor dog parkere sig på en nordsøfærge på den første dag af sin
MOTORCYKELferie?? Kør istedet en bette tur sønden-om og hop på en
kanalfærge - De sejler fra Hoek van Holland som det nærmeste og derefter
flere steder langs kysten á f.eks. Ostende og Calais.
Hovercrafts'ene er desværre ophugget, så den ferieoplevelse er ikke
længere mulig, men til afveksling for sejlads er der også toget under
kanalen at variere temaet med.

Vi tog turen over Ostende på vores GB-ferie for 10 år siden og havde i
samlede transportudgifter (Liverpool som nordligste rute-point) incl.
færgebilletten ikke brugt det samme som det havde kostet nogle
klubkammerater blot at sejle med DFDS

--
Armand.

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-09-05 21:52

Hekto wrote:
> [...]
> smage vidt forskelligt!
>
> Hmmm ... Måske man skulle hive pøllefanten en tur i det skotske
DFM tur! - DFM tur! - kom nu hvem er med?

--
vh
Torben

Fra : Hekto

Dato : 25-09-05 23:00

In article <43370dfe$0$78282$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
torben_scheel@hotmail.com says...
> DFM tur! - DFM tur! - kom nu hvem er med?

Det ku' da vær' værd at overveje!

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 25-09-05 23:30

Hekto wrote:
> In article <43370dfe$0$78282$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
> torben_scheel@hotmail.com says...

> Det ku' da vær' værd at overveje!
nemli - ja !

--
Dun@nt

Fra : Hekto

Dato : 29-09-05 11:22

In article <43370dfe$0$78282$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
torben_scheel@hotmail.com says...
> DFM tur! - DFM tur! - kom nu hvem er med?

http://www.wildcat-motorbike-tours.co.uk/scotland-highlands-and-
islands.htm

Fra : Torben Scheel

Dato : 29-09-05 15:58

Hekto wrote:
> In article <43370dfe$0$78282$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
> torben_scheel@hotmail.com says...

> http://www.wildcat-motorbike-tours.co.uk/scotland-highlands-and-
> islands.htm

Very nice indeed. Men nok ikke i mit prisleje, desværre. Til gengæld
kan jeg opfylde alderskravet "Minimum age for participants: 30"

--
vh
Torben

Fra : m0rt3n

Dato : 25-09-05 20:20

> Kender du i øvrigt forskellen på Bowmore Surf og Bowmore Legend?

Bowmore Surf = (salt-)vand fra Det døde hav solgt på flaske. Ad.

Lagavulin og Talisker derimod! Slurp! Det er gode islays. Har et par double
matured i øjeblikket. Nu må jeg se hvor længe de holder. Min favoritwhiskey
i øjeblikket er en 25 års Highland Park fra '75. Det er guf.
-m0rt3n zrx1100

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 25-09-05 23:03

m0rt3n wrote:
> [...]
> matured i øjeblikket. Nu må jeg se hvor længe de holder. Min favoritwhiskey
> i øjeblikket er en 25 års Highland Park fra '75. Det er guf.

sådan en highland park har jeg også, det er en ren gude-drik

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S - GSX-R250 - ES250/2

Fra : Kim Hansen

Dato : 26-09-05 19:00

On Sun, 25 Sep 2005 21:19:55 +0200, "m0rt3n"
<jnsn@_R_E_M_O_V_E_mail.dk> wrote:

>Lagavulin og Talisker derimod! Slurp! Det er gode islays. Har et par double
>matured i øjeblikket. Nu må jeg se hvor længe de holder. Min favoritwhiskey
>i øjeblikket er en 25 års Highland Park fra '75. Det er guf.

Talisker er da ikke en Islay, det er en Highland.
Men det er nok den der minder mest om en
Islaywhisky uden at være det.
Den har også fast plads i skabet, sammen med
de 22 andre whisky flasker

Fra : Hekto

Dato : 26-09-05 20:58

In article <49dgj11pp0uvbe5cuj5rt4e90qvp42p9ja@4ax.com>,
kshfjern@postzone.dk says...
> Den har også fast plads i skabet, sammen med
> de 22 andre whisky flasker

Vi kan vist efterhånden konkludere, at Whisky og MC har en sammenhæng!

.... det falder ikke helt i tråd med Færdselsloven!!! =:o

Fra : Torben Scheel

Dato : 27-09-05 08:35

Hekto wrote:
> [...]
>>

> Vi kan vist efterhånden konkludere, at Whisky og MC har en sammenhæng!
>
> ... det falder ikke helt i tråd med Færdselsloven!!! =:o
Jojo - "vinterpause"

--
vh
Torben

Fra : m0rt3n

Dato : 26-09-05 21:37

"Kim Hansen" <kshfjern@postzone.dk> skrev i en meddelelse
> Talisker er da ikke en Islay, det er en Highland.

Ingen af delene. Det er en Island:
http://www.scotchwhisky.net/distilleries/index.htm
Men godt smager den
-m0rt3n

Fra : Kim Hansen

Dato : 27-09-05 16:09

On Mon, 26 Sep 2005 22:36:47 +0200, "m0rt3n"
<jnsn@_R_E_M_O_V_E_mail.dk> wrote:

>Ingen af delene. Det er en Island:
>http://www.scotchwhisky.net/distilleries/index.htm
>Men godt smager den

Det gør den, men det er en Highland Island of skye
ifølge min Jim Murrays bibel og flg. links

http://swwwl.homepage.dk/malts/talisker-dk.htm

http://www.dcs.ed.ac.uk/home/jhb/whisky/smws/14.html

Forøvrigt kan Bowmore og Laphroaig købes i Alta for 300.- pr liter.
En lille vigtig information syntes jeg

Fra : Armand

Dato : 27-09-05 19:00

Kim Hansen wrote:

> [...]
>
> http://www.dcs.ed.ac.uk/home/jhb/whisky/smws/14.html
>
> Forøvrigt kan Bowmore og Laphroaig købes i Alta for 300.- pr liter.

*SSCHHWOOOOOSSSJH* - Og med ét er Alta's hylder ryddede landet over og
købmændene står tilbage med uglet hår og forsøger at begribe hvad der skete!
Simply: DFM striked again

--
Armand.

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 27-09-05 20:05

Armand wrote:

> *SSCHHWOOOOOSSSJH* - Og med ét er Alta's hylder ryddede landet over og
> købmændene står tilbage med uglet hår og forsøger at begribe hvad der
> skete!
> Simply: DFM striked again

av haha avav haha av haha avavav

Armand for fanden, det gør ondt i min forslåede krop når jeg griner

Fra : Armand

Dato : 27-09-05 20:54

Dan "748" Dethlefsen wrote:

> av haha avav haha av haha avavav
>
> Armand for fanden, det gør ondt i min forslåede krop når jeg griner

Hæ!
JEG er bare mester når det gælder langdistance-spanking

--
Armand.
(der hermed sender sine kondolencer lidt sent)

Fra : Torben Scheel

Dato : 28-09-05 07:15

Armand wrote:

> *SSCHHWOOOOOSSSJH* - Og med ét er Alta's hylder ryddede landet over og
> købmændene står tilbage med uglet hår og forsøger at begribe hvad der
> skete!
> Simply: DFM striked again

Ja, os kjøwenhawnere blev vist lige hægtet af - afsted til google med
alta - sider på dansk - aha : http://www.altadiscount.dk/Default.asp?ID=30

--
vh
Torben - der desværre ikke mangler en AZ Ale no. 16 optankning.

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 28-09-05 11:04

Torben Scheel wrote:

> Ja, os kjøwenhawnere blev vist lige hægtet af - afsted til google med
> alta - sider på dansk - aha : http://www.altadiscount.dk/Default.asp?ID=30

Ja men jeg vil så springe til med en anbefaling af

http://www.coop.dk/nettorvet/produkt_lst.aspx?dept_id=123

De har nu også meget god skotsk "vin" og nogle også gode tilbud

Jens B. Rasmussen
RF900

Fra : Armand

Dato : 28-09-05 22:19

Armand wrote:

> *SSCHHWOOOOOSSSJH* - Og med ét er Alta's hylder ryddede landet over..

Så her til aften at OOTO Duborg har Laphroaig 10-års på hylden til 220,-
á 75cl!
Faktisk var udvalget halvstort og det nævnte prisleje generelt!

--
Armand.

Fra : Perminator

Dato : 28-09-05 22:11

Æv! Lær din whiskygeografi eller læs Michael Jacksons Oddyse´gennem alle
SingleMalts.
Talisker er sku da fra Skye, og en drik for guder.
vh Perminator
CX500E, Talisker, Bunnahabbin, Bowmore, og Highland Park, men alt til hver
sin tid.

Fra : Hekto

Dato : 24-09-05 22:51

In article <4335a04e$0$78281$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
torben_scheel@hotmail.com says...
> Torben (uhm - den Merlot var god.. mon man skulle snuppe en bette
> Highland Park?)

Aaaaaaaah Ja! ... det er sgu'tte dårligt! Skål!

Fra : Moller

Dato : 24-09-05 19:40

John Doe wrote:
> [...]
>
> Imorgen skal vi ud og lege med skaller igen, det bliver forrygende
> sjovt, og jeg tror også de nyder det selv.

Ja, der er kun et ting at gøre....

<Klaphatfilter>
   add - John Doe
</Klaphatfilter>

--
VH
Lars Molnit

Fra : Rene Joergensen

Dato : 24-09-05 20:11

John Doe <johndoe@tdc.dk> wrote:

> Imorgen skal vi ud og lege med skaller igen, det bliver forrygende sjovt,
> og jeg tror også de nyder det selv.

(\ /)
_/\_ Please don't l\ __ /)-7
/_--_\ feed the trolls! - >''\ / -7
/ V V\\ \ \' --7
/ ( )\ ^^ ^ \ \)
/ \_^^_/) \ \\\//, \___\
_\ `'-.( /_ \)_ V/ __^^__
(_ `' _) \ V ) | |
`. \ .' _-'_' |flames|
`. ).' _-' .' | |
.--___/ \____--'' _-' |______|
\ _-' `-- --'
`. \` \'''' ___ )(
`.\__ __ , \_ .' `. \/
/ \-' \__/ /-' `. They only grow larger!
`--'` V \ / V__ `. ooooO \
\ \ \ \ .' `-. `./ ) >')
`--( \/---' \ .-' ( \
`. \ `--' ^^` ...
****O BP ....

--
-René

Fra : None

Dato : 25-09-05 12:31

"John Doe" <johndoe@tdc.dk> skrev i en meddelelse
> Nææ du, jeg er cool. Men det er klart fedest når man kan holde dem på
> afstand i lang tid, så hele tiden tror de har en chance. Men det har jeg
Hej Johndoe

Kender du Jacob Bunk Nielsen ? Han kører Suzuki Bandit 600 ?

Hilsen None
HA HA

Fra : Moller

Dato : 25-09-05 13:23

None wrote:
> "John Doe" <johndoe@tdc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Johndoe
>
> Kender du Jacob Bunk Nielsen ? Han kører Suzuki Bandit 600 ?
>
> Hilsen None

   Det der sgi ik meget at grine over... det eneste med Jacob, og John Doe
er at John Snot bruger Jacobs news terminal via www.dfmc.dk.

   Men vi kan jo så glæde os over at Jacob så vidt jeg husker har log
system på, der gør at han nemt kan spore sig frem til hvem der bruger
den side.

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 25-09-05 13:52

Moller wrote:
> [...]
>
> Men vi kan jo så glæde os over at Jacob så vidt jeg husker har log
> system på, der gør at han nemt kan spore sig frem til hvem der bruger

Tja det er nu desværre muligt at skjule sig alligevel, selvom der bliver
logget via dfmc

Fra : John Doe - the troll

Dato : 25-09-05 16:14

None wrote:

> Kender du Jacob Bunk Nielsen ? Han kører Suzuki Bandit 600 ?

hehe

Ja på en måde. Trolde er jo alle steder, og de er ikke til at finde.
En ægte trold kan dukke op med nye identiteter så tit han har lyst, og
ægte trolde er ofte folk man kender særdeles godt i forvejen

--------------------------
/| /| | Den nye trool
||__|| | i
/ O O\__ dk.fritid.motorcykel
/ \
/ \ \ John Doe
/ _ \ \ ----------------------
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 26-09-05 21:25

"None" <none@nospamever.dk> writes:

> Hej Johndoe
>
> Kender du Jacob Bunk Nielsen ? Han kører Suzuki Bandit 600 ?

Det er muligt at John kender mig, det ved jeg ikke. Jeg er jo en stor
og farlig fyr, så han kan bare passe på når han sådan misbruger den
service jeg stiller til rådighed

Jeg kender ikke umiddelbart "John", og jeg har desværre ikke haft så
meget tid til gruppen her de sidste par uger, men jeg har nu udelukket
ham fra at bruge min webbaserede news-service. En anden gang kan man
evt. sende mig en mail, hvis nogen er lige så store tåber som "John".

Min webbaserede newsservice bliver ikke ved med at eksistere, hvis den
udsættes for den slags misbrug, og det vil være synd, da jeg ved at
der også findes folk der er glade for at bruge den.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 26-09-05 21:18

Hekto <urxgb@urxgb.qxROT13> writes:

> Hmmm ... Måske man skulle hive pøllefanten en tur i det skotske
> højland!!! ;oP

Det kan kun anbefales. Vi var et par pimser der gjorde turen sidste
sommer. Det var en vildt fed tur, også selv om vi havde alt for travlt
med at køre MC på de fede små veje til at vi kunne nå at smage ret
meget på den gode lokale whiskey. Det må vi se om der ikke bliver mere
tid til næste gang.

--
Bandit 600 N | ......_[]-=*