hvilke gulplade er under 2t ?
Fra : Lars Bisgaard

Dato : 30-10-05 12:54

Hej, jeg leder efter en gulplade bil og den skal være under 2 ton total så
jeg kun skal betale ca. 900 i misundelses afgift.
Men er der en side hvor man kan finde vægt på de forskellige biler og er det
samme vægt på en hvid plade som på en gulplade. ?
Når man kigger efter gulplade biler på fx. bilbasen står der jo ikke vægt :(

MVH

Lars Bisgaard

Fra : Mogens

Dato : 30-10-05 15:46

"Lars Bisgaard" <lcbfjern@dettemail.dk> wrote in message

> Men er der en side hvor man kan finde vægt på de forskellige biler og er
> det samme vægt på en hvid plade som på en gulplade. ?
> Når man kigger efter gulplade biler på fx. bilbasen står der jo ikke vægt

www.biltorvet.dk/erhverv/fabrikat.asp

/Mogens
bilentusiast...

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 30-10-05 18:25

> www.biltorvet.dk/erhverv/fabrikat.asp

Desværre er det vist kun nye biler der er med der :(

MVH

Lars Bisgaard

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 30-10-05 18:54

"Lars Bisgaard" <lcbfjern@dettemail.dk> skrev i en meddelelse

> Desværre er det vist kun nye biler der er med der :(

Det er så det samme som at de næsten alle er over 2000 kg. De 'små' er ved
at være en saga blot.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : tom jensen

Dato : 30-10-05 22:52

hej

2 biler jeg lige kan huske er toyota yaris og ford focus .

mvh tom

--
slet ged i emailadresse ved svar

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 30-10-05 23:11

"tom jensen" <t-j@adslhome.dkged> skrev i en meddelelse
> hej
>
> 2 biler jeg lige kan huske er toyota yaris og ford focus .

Focus er over 2 T.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : tom jensen

Dato : 31-10-05 00:43

> Focus er over 2 T.
>
> --
> M.V.H.
> Preben Riis Sørensen
> preben@esenet.dk

hej
nej , alm ford focus van er ikke .
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=309500364&page=1

du tænker på focus c-max van.
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=123300572&page=1

mvh tom

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 31-10-05 19:32

"tom jensen" <t-j@adslhome.dkged> skrev
> hej
> nej , alm ford focus van er ikke .
> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=309500364&page=1

Nu tænkte jeg kun på nye biler.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : JS

Dato : 31-10-05 10:03

> [...]
> det samme vægt på en hvid plade som på en gulplade. ?
> Når man kigger efter gulplade biler på fx. bilbasen står der jo ikke vægt

Hvad er fiidusen i det. De er vel bare tilsvarende dyrere i indkøb pga
afgiftsreglerne?