Renault F1 - de kan nogle ting ;)
Fra : Thomas

Dato : 29-10-05 20:33

.... respekt, blær hva' :)

http://www.renaultf1.com/en/binaries/RS25_WeAreTheChampion_tcm3-41644.mp3

--
Mvh/TK
S: 1990 Ford Sierra 2,0i Azur 4d.

Fra : Mogens

Dato : 29-10-05 20:36

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote in message
news:4363ce61$0$67263$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> ... respekt, blær hva' :)
> www.renaultf1.com/en/binaries/RS25_WeAreTheChampion_tcm3-41644.mp3

Var det egentligt ikke Minardi, der var først på banen med den slags?
--
Mvh Mogens

S: '00 BMW 330 Ci (uden afgift nedsat til -> 139.900 kr)
S: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk
S: '83 BMW 323i, synet september '05 -> solgt

Fra : Christian

Dato : 29-10-05 20:40

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote in message
> ... respekt, blær hva' :)
>
> http://www.renaultf1.com/en/binaries/RS25_WeAreTheChampion_tcm3-41644.mp3

Megachrome har jo gjort det før...when the saints go marching in...det er
efterhånden et par år siden...

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 29-10-05 21:02

Thomas wrote:
> ... respekt, blær hva' :)
>
> http://www.renaultf1.com/en/binaries/RS25_WeAreTheChampion_tcm3-41644.mp3

Jeps der sidder nok en skrap programmør/motortekniker/musiker i det team

Jeg synes dog dette lyder bedre:
http://rapidshare.de/files/1791978/f1engine.wmv.html

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Jakob Jensen

Dato : 30-10-05 15:48

Who let the dogs out....WUF WUF WUF....

Per Beer Hansen wrote:

> Jeps der sidder nok en skrap programmør/motortekniker/musiker i det team
>
> Jeg synes dog dette lyder bedre:
> http://rapidshare.de/files/1791978/f1engine.wmv.html

--
Med Venlig Hilsen
Jakob W. Jensen

Fra : Finn Guldmann

Dato : 04-11-05 13:09

Per Beer Hansen wrote:
> Jeps der sidder nok en skrap programmør/motortekniker/musiker i det team
> Jeg synes dog dette lyder bedre:
> http://rapidshare.de/files/1791978/f1engine.wmv.html

Du Per. Hvad skal man gøre for at komme ind til de link du giver til
det der sted?

Kan ikke komme længere end til at vælge "Free".

--
MVH Finn
Trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-11-05 17:37

Finn Guldmann wrote:

> Du Per. Hvad skal man gøre for at komme ind til de link du giver til
> det der sted?
>
> Kan ikke komme længere end til at vælge "Free".

Du skal klikke på "Free" knappen og derefter kommer du til en ny side hvor
du skal vente i 20-30 sekunder (så du kan læse deres reklamer) inden du kan
downloade.
Ovenstående fremgangsmåde virker i hvert fald i IE, men jeg ved ikke med
andre browsere.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Finn Guldmann

Dato : 04-11-05 17:45

Per Beer Hansen wrote:
> [...]
> downloade.
> Ovenstående fremgangsmåde virker i hvert fald i IE, men jeg ved ikke med

Det var lige den der med at vente, der ikke var feset ind på
lystavlen. Det er jo ikke just normalt.