Efterlysning
Fra : Allan Hansen

Dato : 29-10-05 11:55

Vi har i nat fået stjålet vores nr-plader på bilen.

SX 54323 Farve: Hvid

Pladerne er stjålet i Ikast midtby, er der nogen der ser pladerne på en bil
så venligst kontakt politiet eller skriv en mail på ajh106(slet)@hotmail.com

Mvh AJH

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 29-10-05 12:40

"Allan Hansen" <ajh[slet_dette]@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Pladerne er stjålet i Ikast midtby, er der nogen der ser pladerne på en
> bil så venligst kontakt politiet eller skriv en mail på

SX er vel fra 97-98. Så hvis I ser dem på en nyere bil end det, så er det
mistænkeligt :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Jens 4684

Dato : 29-10-05 14:02

> SX er vel fra 97-98. Så hvis I ser dem på en nyere bil end det, så er det
> mistænkeligt :)

Nok nærmere 98-99

Jens 4684

Fra : KNT

Dato : 29-10-05 14:09

Min er fra juni 98 og har SY- så 97-98 lyder helt troværdigt.

Knud

Fra : Th Frydensberg

Dato : 29-10-05 15:05

> SX er vel fra 97-98. Så hvis I ser dem på en nyere bil end det, så er det
http://nrpl.dk/serie-1966-pv-2.php
siger 1998

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 29-10-05 16:42

"Th Frydensberg" <frydensberg@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> http://nrpl.dk/serie-1966-pv-2.php
> siger 1998

Jeg havde en LZ 54 303 engang, den var fra 86. Men ovenstående siger 85.

Tilsvarende med min nuværende VB54 xxx. Den er også et år bagud ...

Andre???

--
Per, Esbjerg

Fra : Th Frydensberg

Dato : 29-10-05 16:54

> Jeg havde en LZ 54 303 engang, den var fra 86. Men ovenstående siger 85.
>
> Tilsvarende med min nuværende VB54 xxx. Den er også et år bagud ...

hej
Vis du læser nederst står der. "citat" Årstallene angiver
ibrugtagningsår. De kan være forbundet med usikkerhed
mv th

Fra : Allan Hansen

Dato : 29-10-05 17:03

> hej
> Vis du læser nederst står der. "citat" Årstallene angiver
> ibrugtagningsår. De kan være forbundet med usikkerhed
> mv th

Stor usikkerhed, jeg købte en ny polo i juni 97 og den havde SX som start
bogstaver.

Mvh AJH