Kan man stadig se synsrapporter på nettet?
Fra : Al Muhlimann

Dato : 29-10-05 07:34

Hej NG

Tidligere kunne man på www.bilsyn.dk se seneste synsrapport på en bil, hvis
man havde reg. nummer. Jeg kan ikke finde denne funktion længere. Ved nogen,
hvor man kan finde disse oplysninger? Jeg påtænker at købe en bil, men
ejeren kan ikke "finde synsrapporten" ;0)

Mvh Per J

Fra : Al Muhlimann

Dato : 29-10-05 07:44

"Al Muhlimann" <nospam@nodom.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogen, hvor man kan finde disse oplysninger? Jeg påtænker at købe en bil,
> men ejeren kan ikke "finde synsrapporten" ;0)

Hmm, google ER din ven. Fandt det selv. Beklager ulejligheden :0(

http://147.29.112.249/discoverer6i/synsrapport

Mvh Per J

Fra : Jan Vennike

Dato : 29-10-05 08:03

> "Al Muhlimann" <nospam@nodom.com> skrev i en meddelelse

> Hmm, google ER din ven. Fandt det selv. Beklager ulejligheden :0(
>
> http://147.29.112.249/discoverer6i/synsrapport
>
> Mvh Per J

Men kun hvis den er synet hos Applus.

Testede lige min egen, som er synet i august, men ikke hos Applus - og der
dukkede ikke noget op.

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me