Phillips H7 premium pærer hvor ??
Fra : TDN

Dato : 28-10-05 19:39

Sad lige om studerede FDM's test af pærer og kunne se at Phillips H7 Premium
scorer rigtigt godt i forhold til prisen. Men men er der ingen steder der
sælger dem ?, enten er det noname skod pærer eller Osram som er dyre og ikke
særligt gode i test. Jeg har Googlet og været inde i forskellige
biltilbehørs sites, men ikke fundet phillips pærer.

Jeg bor i Århus området (Djursland), hvis der er nogle der ved hvor de
sælger Phillips autopærer vil jeg gerne vide det:

På forhånd tak.

Mvh
Thomas

Fra : Rasmus Bojsen

Dato : 28-10-05 19:47

TDN wrote:
> [...]
> særligt gode i test. Jeg har Googlet og været inde i forskellige
> biltilbehørs sites, men ikke fundet phillips pærer.

Prøv evt. www.powerbulbs.co.uk - de leverer fragtfrit til DK, jeg har
aldrig haft problemer med dem..

Fra : TDN

Dato : 28-10-05 20:01

"Rasmus Bojsen" <bojsen@vejen-net.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv evt. www.powerbulbs.co.uk - de leverer fragtfrit til DK, jeg har
> aldrig haft problemer med de

På Phillips Vision Plus H7 sparer man 22% i forhold til priserne opgivet i
FDM's test, medens H7 Premium er 11% dyrere.....

Er de mon pakket så de tåler fragten...

Mvh
Thomas

Fra : Rasmus Bojsen

Dato : 28-10-05 20:56

> På Phillips Vision Plus H7 sparer man 22% i forhold til priserne opgivet i
> FDM's test, medens H7 Premium er 11% dyrere.....

> [...]

De pærer jeg køber kan man slet ikke få i DK, og de plejer at være
pakket ok ind. Det sidste par jeg købte holdte da i 20.000 km sådan ca.

Det forrige par holdte også i god tid..

Mvh.
Rasmus

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-10-05 21:22

Rasmus Bojsen skriver:

> De pærer jeg køber kan man slet ikke få i DK, og de plejer at være
> pakket ok ind. Det sidste par jeg købte holdte da i 20.000 km sådan ca.

Det var ikke længe....

Klaus
--
Mikkelsen junior: http://home6.inet.tele.dk/moppe/g.html

Fra : Brian

Dato : 28-10-05 21:33

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Det var ikke længe....

Nu er antal kilometer på en pæres levetid, jo ikke den bedste målestok.
Men jeg er da sikker på at Peugeot ejere er henrykt for alt der holder mere
end 6 måneder

/Brian

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-10-05 21:36

Brian skriver:

> Nu er antal kilometer på en pæres levetid, jo ikke den bedste målestok.

Nej, det komemr jo an på om man kører 120 eller 60 i snit. Men jeg har
på ca 160kkm i den gamel bil skiftet pærer 1 gang. Den "nye" har nu gået
27kkm (hvoraf vi har kørt de 14kkm) uden pæreskift.

> Men jeg er da sikker på at Peugeot ejere er henrykt for alt der holder mere
> end 6 måneder

Eller "Hjundaj"

Klaus
--
Mikkelsen junior: http://home6.inet.tele.dk/moppe/g.html

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-05 20:57

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg bor i Århus området (Djursland), hvis der er nogle der ved hvor de
> sælger Phillips autopærer vil jeg gerne vide det:
`

Jeg ville tro du skulle prøve div. billist butikker, Bildillen, Bilxperten
mv.

Shell mener jeg også har Philips pærer!

Fra : TDN

Dato : 29-10-05 06:14

"Peter" <-> skrev i en meddelelse

> Jeg ville tro du skulle prøve div. billist butikker, Bildillen, Bilxperten
> mv.
>
> Shell mener jeg også har Philips pærer!

Okay, ifølge bildillen, bilexperten, CD-cardic osv.'s hjemmesider fører de
åbentbart kun Osram pærer, men det kan selvfølgelig være de har Phillips i
deres butikker.

Jeg kan jo prøve Shell, men troede egentlig det mest var mælk, bagerbrød og
franske hotdog de solgte.....

Mvh
Thomas

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-10-05 07:13

TDN skriver:

> Jeg kan jo prøve Shell, men troede egentlig det mest var mælk, bagerbrød og
> franske hotdog de solgte.....

Benzinbageren !

Klaus
--
Mikkelsen junior: http://home6.inet.tele.dk/moppe/g.html

Fra : Martin Vollert

Dato : 28-10-05 21:27

Også skrev Vollert
> [...]
> Jeg bor i Århus området (Djursland), hvis der er nogle der ved hvor de
> sælger Phillips autopærer vil jeg gerne vide det:

Jeg bruger selv de pærer du snakker om og de er kanon da jeg fik min Mondeo
skiftede jeg straks til denne pære, de kan på de kraftigeste anbefales. Jeg
købte dem ved AUTO-G på Ørneborgvej, du skal til højre lige efter Mazda på
Grenåvej i Randers.

--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert

Fra : TDN

Dato : 29-10-05 12:19

> [...]
>
> Jeg bor i Århus området (Djursland), hvis der er nogle der ved hvor de
> sælger Phillips autopærer vil jeg gerne vide det:

Fik den hos Nymann autoparts i Grenå til kr. 47 pr. stk, det var sgu
billigt.

Mvh
Thomas

Fra : Christensen

Dato : 30-10-05 02:26

> Men men er der ingen steder der sælger dem ?,

Shell servicestationer har dem - jeg bruger dem selv i propellen...

/f christensen
320d Touring '02