Prøveplader i weekenden
Fra : Brian

Dato : 28-10-05 15:18

Hejsa

Er det muligt at leje prøveplader i weekenden i København eller omegn ?

/Brian

Fra : Mogens

Dato : 28-10-05 18:53

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Er det muligt at leje prøveplader i weekenden i København eller omegn ?

Hvis motorkontoret administrerer den slags, bliver det svært
www.politi.dk
--
Mvh Mogens

S: '83 BMW 323i, synet september '05 -> http://bmw323i.transpotech.dk
S: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk
S: '00 BMW 330 Ci (uden afgift nedsat til -> 145.000 kr)

Fra : Brian

Dato : 28-10-05 19:08

Mogens wrote:

> Hvis motorkontoret administrerer den slags, bliver det svært
> www.politi.dk

Ja, det tænkte jeg nok. Jeg overvejede bare om der var noget lign. den
ordning i Padborg. Egentig sjovt at det offentlige endnu ikke har forstået
galskaben i at ligge åbningstiderne hvor folk er på arbejde.

Man begynder at overveje hvem der er til for hvem...

/Brian

Fra : Anders Christensen

Dato : 28-10-05 19:16

Brian wrote:

> [...]
> galskaben i at ligge åbningstiderne hvor folk er på arbejde.
>
> Man begynder at overveje hvem der er til for hvem...

Hvad mener du med "begynder at overveje"?
Giver det ikke lidt sig selv når man SKAL betale skat, men man KAN
forsøge at få kontakt med dem når de mener de vil holde åbent?

Fra : Brian

Dato : 28-10-05 19:47

Anders Christensen wrote:

> Hvad mener du med "begynder at overveje"?

Jeg tror på det bedste i folk af natur...

> Giver det ikke lidt sig selv når man SKAL betale skat, men man KAN
> forsøge at få kontakt med dem når de mener de vil holde åbent?

Jeg har gudskelov (?) aldrig haft noget med systemet at gøre - ud over at
betale min skat

/Brian

Fra : Mogens

Dato : 28-10-05 20:15

> Ja, det tænkte jeg nok.
Hos os får man prøveplader af klistertypen - så kan man
jo købe dem om fredagen med virkning fra lørdagen

Fra : Brian

Dato : 28-10-05 20:54

Mogens wrote:

> Hos os får man prøveplader af klistertypen - så kan man
> jo købe dem om fredagen med virkning fra lørdagen

Jeps - hvis man er lidt forudseende, hvilket man jo ikke
altid er.

/Brian

Fra : Mogens

Dato : 28-10-05 20:54

> Jeps - hvis man er lidt forudseende, hvilket man jo ikke
> altid er.

Hvad skal du bruge dem til?

Fra : Brian

Dato : 28-10-05 21:04

Mogens wrote:

> Hvad skal du bruge dem til?

En kammerat mener at han har fundet _bilen_ over alle biler. Den står
desværre bare uden plader - eller afgift for den sags skyld.

Jeg må prøve "min" mekaniker imorgen, om jeg kan låne hans.

/Brian

Fra : Mureren

Dato : 29-10-05 08:38

> Hos os får man prøveplader af klistertypen - så kan man
> jo købe dem om fredagen med virkning fra lørdagen

Hvem er "os"?
Jeg skal til Tyskland og hente en ny trailer i uge 44 eller 45, og der kunne
det være rart med et sæt af den slags plader når jeg når tilbage til
grænsen.
(medmindre der virkelig _er_ noget om snakken med at man kan få prøveplader
ved grænseovergangen i Padborg, men det kan jeg ikke få bekræftet nogen
steder

Mvh.
Mureren

Fra : John Sahl

Dato : 29-10-05 08:51

Mureren wrote:
> (medmindre der virkelig _er_ noget om snakken med at man kan få
> prøveplader ved grænseovergangen i Padborg, men det kan jeg ikke få
> bekræftet nogen steder

Det KAN man..!

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Hansen

Dato : 29-10-05 09:15

Men, hvor??

Fra : Brian

Dato : 29-10-05 09:32

Hansen wrote:
> Men, hvor??

http://bilimport.tkrath.dk/

Tjek 5. punkt...

/Brian

Fra : Mogens

Dato : 29-10-05 09:50

"Mureren" <mureren_tag_det_væk_@mail.tele.dk> wrote in message

> Hvem er "os"?

Helsingør politikreds/motorkontor...
--
Mvh Mogens

S: '83 BMW 323i, synet september '05 -> http://bmw323i.transpotech.dk
S: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk
S: '00 BMW 330 Ci (uden afgift nedsat til -> 139.900 kr)

Fra : Finn Guldmann

Dato : 04-11-05 12:59

Mureren wrote:
> [...]
> ved grænseovergangen i Padborg, men det kan jeg ikke få bekræftet nogen

Det kan du ikke. Du skal mindst op på stationen i toldområdet
(Bygningerne på selve grænsen er fjernet.), og der må du ikke køre op
uden prøveplader. ;-?

Men på 74 67 14 48 ved de alt om hvordan og hvornår. (Og det nummer
er, svjv, døgnåben.) ((Og det skulle være noget nær den mest
hjælpsomme politistation i landet. De tilbyder endda os i lastbilerne
at vi kan ringe til dem, så formidler de kontakten, hvis vi får
mistanke om at vi, f.eks., ufrivilligt bruges som narkokurer et eller
andet sted i Europa.))

--
MVH Finn
Trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/