Biler For Alle
Fra : Ukendt

Dato : 27-10-05 19:44

Netop hjemvendt fra en kanon dag i herning.

Kan vamt anbefale messen til andre, den er et besøg værd.

Det beste var at se og køre med i Fords GT40......for søren hvor den bare
rykker. Men de andre Ferrarier er også fede, for ikke at glemme Porsche,
Lambo, Lotus, MB og meget andet. Der bliver kørt fårdt og sjovt og både
Kleeman og Porsche havde fået buler på første dagen

Også meget sjovt at se bilstereo hallen. Varebiler ombygget til biograf med
42" plasma og vildeste anlæg.

Tsvansen har noget finkse ting på programmet med bodypaint osv.

Ford havde også deres Fiesta ST150 med, men der er en anelse for lille efter
min smag.

Lada var også på messen med deres ret fede biler

Igen i år har jeg fået forklaringen på hvorfor Fiat har bragende underskud

De har simpelthen (igen) lejet en hel hal til deres biler og denne gang med
så meget lys at der mindst var 30°C i hele hallen. De forærer også kaffe i
STOR stil til alle besøgende....og bagved har de et par lækre Ferrarier ned.

Virkelig flot messe

(og MANGE flotte piger i bodysuit på flere stande) ))

ADVARSEL!!!
Hvis du påtænker at tage fruen med, så "glem" dankortet hjemme. Det ser
temmelig dyrt ud i hallen "Kvinders Univers"

--
Tom

Fra : Kurt Hawthorn Sørens~

Dato : 27-10-05 20:08

Hey Tom.

Skønt at høre det er blevet endnu en succes - så kommer det jo igen i 2006
:)

Men som jeg lige forstod det på bfa.dk så er der kun kør med de kendte
lørdag og søndag??? så ingen udendørs ræs om fredagen?

Sørgeligt, for det er ellers noget af det fedeste.

Hygge
/Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-05 20:12

"Kurt Hawthorn Sørensen" <k h s @ u n o m a i l . d k> skrev i en meddelelse
> [...]
> lørdag og søndag??? så ingen udendørs ræs om fredagen?
>
> Sørgeligt, for det er ellers noget af det fedeste.

Hmmm, der var heller ingen "kendte" chaufører i dag. Men pyt, det var sjovt
alligevel.
Er du sikker på at der ikke er ræs i morgen?.

Der var ellers kunder nok til at 5-6 biler var på banen hele tiden.

--
Tom

Fra : Kurt Hawthorn Sørens~

Dato : 28-10-05 06:26

> Er du sikker på at der ikke er ræs i morgen?.
>
> Der var ellers kunder nok til at 5-6 biler var på banen hele tiden.
>
> --
> Tom

Godmorgen...

Hehe, nej jeg er ikke sikker på der ikke er ræs i dag - egentlig derfor jeg
spurgte til det :)

Men ifølge programmet på deres hjemmeside, mener jeg der står 29. og 30.
oktober.

Men nu går jeg i seng efter en hård nats arbejde, og så vil jeg ellers
drømme sødt om de biler og andre lækkerier jeg skal se på her i eftermiddag.

Hygge
/Kurt

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 27-10-05 21:52

Tom wrote:

> Igen i år har jeg fået forklaringen på hvorfor Fiat har bragende
> underskud

Ja hvis ellers et overskud på 818 mill efter skat kan kaldes et bragende
underskud
http://www.motormagasinet.dk/nyheter/index.htm?artid=85143

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : BJ

Dato : 27-10-05 22:08

KLIP

> Ja hvis ellers et overskud på 818 mill efter skat kan kaldes et bragende
> underskud
> http://www.motormagasinet.dk/nyheter/index.htm?artid=85143

Jow, men baggrunden du, baggrunden.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Christian Laustsen

Dato : 28-10-05 16:43

Biler for alle bliver nu aldrig det samme efter en tur på IAA messe i
Frankfurt

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 30-10-05 18:23

"Christian Laustsen" <fisken75@ofir.dk> wrote in

> Biler for alle bliver nu aldrig det samme efter en tur på IAA messe i
> Frankfurt

Enig - jeg tog KUN derud fordi jeg alligevel var i området.

Så fik jeg da også min tshirt med specialtryk :D

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-05 18:33

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse
> "Christian Laustsen" <fisken75@ofir.dk> wrote in

> Enig - jeg tog KUN derud fordi jeg alligevel var i området.
>
> Så fik jeg da også min tshirt med specialtryk :D

"FORD" logo

--
Tom

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 30-10-05 19:42

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in news:436503ce$0$84022
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> "FORD" logo

LOL

Antallet af bogstaver stemmer godt nok, men sammensat giver de ordlyden
"SAAB"

Fra : Non-Desperado

Dato : 31-10-05 08:08

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev:

>"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in news:436503ce$0$84022
>$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

Fast Only Rolling Downhill ?

>Antallet af bogstaver stemmer godt nok, men sammensat giver de ordlyden
>"SAAB"

Swedish Automobiles Always Breakdown ?

Og ja, jeg ved det...
Hope You Understand Nothing's Driveable And Inexpensive.

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 31-10-05 08:27

Non-Desperado
<dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk> wrote in

> Og ja, jeg ved det...
> Hope You Understand Nothing's Driveable And Inexpensive.

LOL :)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 01-11-05 12:39

> LOL
>
> Antallet af bogstaver stemmer godt nok, men sammensat giver de ordlyden
> "SAAB"

Helt rolig.
Det er stadig tilladt at begå fejl.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-11-05 15:18

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> wrote in news:436753e5$0$1788
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Helt rolig.
> Det er stadig tilladt at begå fejl.

Så så Uffe

I know )

Fra : Ukendt

Dato : 29-10-05 08:17

> [...]
> Lambo, Lotus, MB og meget andet. Der bliver kørt fårdt og sjovt og både
> Kleeman og Porsche havde fået buler på første dagen

Jep den "lille" Kleemann roaster havde en for fed lyd

> [...]
> Hvis du påtænker at tage fruen med, så "glem" dankortet hjemme. Det ser
> temmelig dyrt ud i hallen "Kvinders Univers"

he-he det lykkedes mig at styre udenom , er jeg den eneste der savnede
Volvo/Renault ?, ville meget gerne have set på den nye Clio

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : LarsZK

Dato : 29-10-05 09:14

Det var da totalt fedt. Sjovt at se, at der eksisterede en grænse for,
hvilke biler man måtte sidde i. Biller til ca. 1 mill. og opefter var låste.
Dog var jeg en af de meget få, der kom til at sidde i BMW 760Li. Vi satte os
bare ind, men der kom hurtigt en herre i pænt jakkesæt og stod og gloede
lige ind i bilen. Det viste sig at den skulle være låst, men den var lige
blevet låst op, da en potentiel kunde lige skulle have en kigger. Lige så
snart vi var steget ud af bilen, blev den låst igen
Jeg må sige at den største WAUW-effekt på mig, var den nye Honda Civic. Jeg
anbefaler alle, der skal afsted på messen at tjekke den ud. Bortset fra, at
Honda-manden var pisse fuld og stank langt væk af Gammel Dansk, så var han
rigtig rar og forklarede, at de lige havde hentet de to Civic'er i Tyskland.
Den nye Civic skulle komme i første kvartal 2006 og kan kun fås med 1,8
motor med 140 hypper. Jeg vil varmt anbefale, at man lige ser på
instrumentbrættet efter at man har lukket døren. Wauw siger jeg bare!!!
Honda bliver trendsætter med den nye Civic, det tror jeg ikke der er nogen
tvivl om! De smarte bagsæder, hvor siddehynden kan løftes op, så der kan stå
en cykel bag forsæddet. Det smarte design hvor trekanter går gennem bilen;
de starter som tågelygter og ender i udstødninger bagpå. Glas tværs over
fronten og bagenden osv. Den skal jeg helt sikkert se nærmere på når den
kommer!
Hvad synes i andre om Civic'en? Den ser rimelig ordinær ud på billeder, men
når man ser den i "real-life" er den da bare fed!
LarsZK

Fra : Thomas Landberg

Dato : 29-10-05 09:42

> Hvad synes i andre om Civic'en? Den ser rimelig ordinær ud på billeder,
> men når man ser den i "real-life" er den da bare fed!

Var selv inde at sidde i den Civic i torsdag og det er en af de biler der
har gjort det største indtryk på mig - uanset pris. Dens design og
formgivning er simpelthen af en helt anden verden. Den skulle komme med
deres 2.2CDTi 140hk diesel til ca. 350.000kr i sportsudgaven og den skal jeg
helt bestemt ud at prøve. Jeg er vildt forelsket i bilen og selvom jeg er
"Seat-fan" så giver den nye Leon - selvom den da er rigtig fed - mig ikke
det samme indtryk. Hondaen er simpelthen - WOW!

--

MVH

Thomas Landberg
www.landberg.dk - chiptuning udført i din indkørsel: 3.995kr inkl. moms.

Fra : Mogens

Dato : 29-10-05 09:53

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> Netop hjemvendt fra en kanon dag i herning.
> Kan vamt anbefale messen til andre, den er et besøg værd.
I gamle dage havde man jo lavet et NG-træf i sådan en forbindelse !
--
Mvh Mogens

S: '83 BMW 323i, synet september '05 -> http://bmw323i.transpotech.dk
S: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk
S: '00 BMW 330 Ci (uden afgift nedsat til -> 139.900 kr)

Fra : John Sahl

Dato : 29-10-05 10:19

Mogens wrote:
> I gamle dage havde man jo lavet et NG-træf i sådan en forbindelse !

I kører bare nu og samler så mig op i Fredericia

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Mogens

Dato : 29-10-05 10:35

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> wrote in message

> I kører bare nu og samler så mig op i Fredericia

Jég skal ikke nogen steder - er ved at apkke et hus ned !
Men man burde ha' lavet en veltilrettelagt aktion som ifm. Biler i Bella

Fra : John Sahl

Dato : 29-10-05 10:48

Mogens wrote:
> Jég skal ikke nogen steder - er ved at apkke et hus ned !

Hvad skal konen så lave?

> Men man burde ha' lavet en veltilrettelagt aktion som ifm. Biler i
> Bella

Enig, men det er let at være bagklog. Jeg havde ikke lige tænkt
over det i al fald.

Fra : Mogens

Dato : 29-10-05 10:50

> Hvad skal konen så lave?

Øh, kvinder altid det hele ud, hvorfor man ikke kan operlade
den slags til dem - med sindsro :)

> Enig, men det er let at være bagklog. Jeg havde ikke lige tænkt
> over det i al fald.

Jep - det er herligt

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 29-10-05 10:07

Mogens wrote:

> I gamle dage havde man jo lavet et NG-træf i sådan en forbindelse !

Måske vi skulle prøve at stable noget på benene i foråret ?
Der er jo flere muligheder:
http://www.seniorcamping.dk/Bilen/BilFestival_2006/BilFestival_2006.html
http://www.bileribella.dk/
Og svjv forhandles der også med messecenter Herning, om en
biludstilling/messe.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 30-10-05 18:22

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in

> (og MANGE flotte piger i bodysuit på flere stande) ))

Ja tak - de to der delte annonce ud på vinterdæk... sort/gul dragt...
NØJS!!!

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-05 18:35

> "Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in

> Ja tak - de to der delte annonce ud på vinterdæk... sort/gul dragt...
> NØJS!!!

Hva så der hvor man fik et gratis exemplar af bilmagasinet. Hendes røde
dragt var som malet på kroppen ))

--
Tom

Fra : Brian

Dato : 30-10-05 18:44

Tom wrote:

> Hva så der hvor man fik et gratis exemplar af bilmagasinet. Hendes
> røde dragt var som malet på kroppen ))

I tog vel billeder af det - eller skal vi holdes i et mentalt afbrudt
samleje ?

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-05 18:59

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> I tog vel billeder af det - eller skal vi holdes i et mentalt afbrudt
> samleje ?

Jeg har kun billeder af en masse Ferrari'er, man er jo en holden mand

--
Tom

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 30-10-05 19:41

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> wrote in news:4365064b$0$41147$14726298
@news.sunsite.dk:

> I tog vel billeder af det - eller skal vi holdes i et mentalt afbrudt
> samleje ?

Jeg har billeder af damerne ja ... det kommer så nok ikke bag på nogle af
jer :D

Fra : Leif Neland

Dato : 04-11-05 09:28

Tom wrote:
> Netop hjemvendt fra en kanon dag i herning.

> Også meget sjovt at se bilstereo hallen. Varebiler ombygget til
> biograf med 42" plasma og vildeste anlæg.

Er der ikke noget om at der ikke må være højttalere i varerummet på
gulpladebiler...

Leif