Priser på alle biler i DK
Fra : Ole Jensen

Dato : 27-10-05 19:32

Jeg er på udkig efter en ny bil, og i den forbindelse har prisen jo en
del at sige.

Derfor leder jeg efter et sted, hvor man kan se priserne på alle
bilmodeller i DK. Findes det?

Måske delt ind efter klasser.

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 27-10-05 20:10

> Derfor leder jeg efter et sted, hvor man kan se priserne på alle
> bilmodeller i DK. Findes det?

www.bilmagasinet.dk/nybilsbasen

/Jan W Nielsen

Fra : Ole Jensen

Dato : 27-10-05 20:46

Jan W Nielsen <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

> www.bilmagasinet.dk/nybilsbasen
>
> /Jan W Nielsen

Tak skal du ha.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 27-10-05 20:59

> Tak skal du ha.

Velbekomme.

/Jan W Nielsen

Fra : Kim Kristensen

Dato : 27-10-05 20:26

"Ole Jensen" <infomail@oleswebsite.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mvh
> Ole-J
> Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Som Jan skriver, det er de samme oplysninger på bilbasen. Det ser ud som om
kategorien "Type" er en rigtig skævert, i hvert fald hvad angår MPV og SUV.
Det skal du være opmærksom på hvis du finder på at sortere efter det, og
priserne på interessante emner bør du lige få bekræftet på mærkernes egen
hjemmeside.