1ste bil
Fra : Stig Mogensen

Dato : 27-10-05 17:04

Hej alle,

Så blev det min tur til at spørge denne spændende NG til råds.

Sagen er den at jeg skal flytte, til et sted som ligger ca. 60 km fra mit
job. Offentlig transport er ikke en mulighed, så jeg går i biltanker.

Da jeg således skal køre ca 600km om ugen, er jeg i tvivl om hvad mine
muligheder er. Jeg tænker selv på brugt, en diesel, med 4 døre. Men hva' så
mer' ?.

Budgettet bevæger sig omkring 70.000,- kr.

Mvh

Stig

Fra : Mogens

Dato : 27-10-05 21:31

"Stig Mogensen" <norman_bates@linuxmail.org> wrote in message

> Budgettet bevæger sig omkring 70.000,- kr.

Jeg ville kigge lidt på denne:
www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=467300752&page=1

Er en bil på gule plader en mulighed?
www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=779025&page=1
www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=306900249&page=1
--
Mvh Mogens

S: '83 BMW 323i, synet september '05 -> http://bmw323i.transpotech.dk
S: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk
S: '00 BMW 330 Ci (uden afgift nedsat til -> 145.000 kr)

Fra : Stig Mogensen

Dato : 27-10-05 21:59

Mogens wrote:

> "Stig Mogensen" <norman_bates@linuxmail.org> wrote in message

> Jeg ville kigge lidt på denne:
> www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=467300752&page=1

Sådan én ser jo spændende ud......

> Er en bil på gule plader en mulighed?
> www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=779025&page=1
> www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=306900249&page=1

Desværre nej. Jeg får brug for plads til mere end 2.

Jeg ser at jeg med mit budget har mulighed for spændende ting, såsom feks.
en Mercedes 190D, årgang fra engang i slutfirserne, ca 180000 km......der
er jo sikkert mange km tilbage i sådan én. Hvad mener I her i gruppen om
sådan én?

/Stig

Fra : clarke_dk

Dato : 27-10-05 21:47

Hold da kæft Stig, så kan du jo købe en rigtig god diesel bil, for det er jo
det du skal ha' med alle de km.