obs: Så blev der tanket op til 8.29 hos S~
Fra : Thomas

Dato : 26-10-05 18:21

Hej NG

Bare en lille oplysning ,skulle en fra gruppen bo i nærheden og være kørt
tør

Mvh

Thomas

Fra : Thomas

Dato : 26-10-05 18:22

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> wrote in message
> Hej NG
>
> Bare en lille oplysning ,skulle en fra gruppen bo i nærheden og være kørt
> tør

og det var blyfri 95

Fra : Mogens

Dato : 26-10-05 18:25

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> wrote in message

> Bare en lille oplysning ,skulle en fra gruppen bo i nærheden og være kørt
> tør

7,04 i Viborg
www.fdmbenzinpriser.dk/RegionalPrices.aspx
--
Mvh Mogens

S: '83 BMW 323i, synet september '05 -> http://bmw323i.transpotech.dk
S: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk
S: '00 BMW 330 Ci (uden afgift -> 149.000 kr)

Fra : Thomas

Dato : 26-10-05 18:33

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote in message
> "Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> wrote in message

> 7,04 i Viborg
> www.fdmbenzinpriser.dk/RegionalPrices.aspx
> --
> Mvh Mogens

Damn.... så ved man da hvor man skal bosætte sig, får man sig en stor
jaguar eller amerikaner slæde en dag

Mvh

Thomas

Fra : Mogens

Dato : 26-10-05 18:39

> Damn.... så ved man da hvor man skal bosætte sig, får man sig en stor
> jaguar eller amerikaner slæde en dag

En joke bliver dårlig af at blive forklaret :)
Du skriver i postingen intet om diesel eller benzin

Iøvrigt hører det fortiden til -> at en amerikaner koster det hvide
ud af øjnene i brændstof !
--
Mvh Mogens
'97 Chenrolet Camaro Z28 V8 - 300 hk/450 Nm

Fra : Bo Velschow

Dato : 26-10-05 19:16

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse
> En joke bliver dårlig af at blive forklaret :)
> Du skriver i postingen intet om diesel eller benzin

Hmmm...
"og det var blyfri 95 "

(men diesel fås måske også i den aftapning?)

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : Thomas

Dato : 26-10-05 19:25

> [...]
> Du skriver i postingen intet om diesel eller benzin
>
> Iøvrigt hører det fortiden til -> at en amerikaner koster det hvide

ok lyder godt, er nemlig hooked på Mustang modellen fra 71-> (den model
007 bruger i Diamonds are forever)

Mvh

Thomas

og jo, jeg efterposterede at det var blyfri 95

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 28-10-05 10:56

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Bare en lille oplysning ,skulle en fra gruppen bo i nærheden og være kørt
> tør

Jeg tankede i Esbjerg for en uges tid siden til 6.90 ...

Til gengæld kører jeg 1½ gang længere på literen end du gør ;)

--
Per, Esbjerg
TDI :)

Fra : Christian

Dato : 28-10-05 18:21

> [...]
> Hej NG
>
> Bare en lille oplysning ,skulle en fra gruppen bo i nærheden og være kørt

har tanket til under en femmer her i ugen...surt det bare var i Afrika

Fra : Non-Desperado

Dato : 29-10-05 10:34

"Christian" <askformail@(TDCCUSTOMER)mail.dk> skrev:

>"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> wrote in message

>har tanket til under en femmer her i ugen...surt det bare var i Afrika

"surt" eller "sort" ?

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL