Landcruiser BUS
Fra : Ukendt

Dato : 25-10-05 20:48

Hvor langt tilbage skal man, for at finde landcruisere der er indreg. som 10
pers. bus?
Svjv kan man ikke få det mere?

Mvh Tommy

Fra : Mogens

Dato : 25-10-05 20:49

"TBJ" <bruus [snabela] os.dk> wrote in message

> Hvor langt tilbage skal man, for at finde landcruisere der er indreg. som
> 10 pers. bus? - Svjv kan man ikke få det mere?

Et alternativ -> www.toyota.dk/cars/conversion/lc_camper.asp
Land Cruiser Camper har samme køreegenskaber og fleksibilitet som en
almindelig Land Cruiser; men har reduceret registreringsafgift fra 180% til
60%.

Den kan køres med almindeligt kørekort og har samme grønne ejerafgift som
almindelig Land Cruiser MPV.

--
Mvh Mogens

S: '83 BMW 323i, synet september '05 -> http://bmw323i.transpotech.dk
S: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk
S: '00 BMW 330 Ci (uden afgift -> 149.000 kr)

Fra : KASO

Dato : 25-10-05 22:24

> Den kan køres med almindeligt kørekort og har samme grønne ejerafgift som
> almindelig Land Cruiser MPV.

Øhh - hvornår er en Landkrydser blevet en MPV?

Fra : Frandsen

Dato : 26-10-05 09:13

"KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

> Øhh - hvornår er en Landkrydser blevet en MPV?

Vedkommende citerer bare.

Fra : Leif Neland

Dato : 04-11-05 09:54

Mogens wrote:
> [...]
> 180% til 60%.
>
> Den kan køres med almindeligt kørekort og har samme grønne ejerafgift

Land Cruiser Camper 3.0 D-4D Diesel VSC m/luksuspakke I Kr 537.756

Jeg må vist til at spille i klasselotteriet...

Leif