Renault service i Tyskland?
Fra : Steen Schmidt

Dato : 25-10-05 16:02

Hejsa.

Er der nogen her der har erfaring med at få serviceret deres bil i
Tyskland? Min Laguna skal igennem 120kkm service, og jeg overvejer at
gøre det i Flensborg eller deromkring. Det letter selvfølgelig opgaven
hvis de kan tale Dansk Nogen der ved hvordan jeg finder et sådant
værksted?

Mvh
Steen

Fra : Lars Knudsen

Dato : 25-10-05 16:35

"Steen Schmidt" <sschmidt@nospam.dk> wrote in news:xn0e8x1yx1p3yz000
@news.tele.dk:

> [...]
> gøre det i Flensborg eller deromkring. Det letter selvfølgelig opgaven
> hvis de kan tale Dansk Nogen der ved hvordan jeg finder et sådant

Autohaus Ramm GmbH
Werkstatt
Schäferweg 12
24941 Flensburg

Tel 0461-503210
Fax 0461-5032122

http://www.ramm-flensburg.de/

Fra : Steen Schmidt

Dato : 25-10-05 17:46

Lars Knudsen wrote:

> http://www.ramm-flensburg.de/

Tak skal du have.

Laver de autoriseret service på Renault? Altså, har de
Renault-computere etc.? Jeg kan kun se på deres hjemmeside at de
udlejer autocampere og biler, men de har måske også et autoriseret
værksted?

Mvh
Steen

Fra : Mogens

Dato : 25-10-05 18:40

"Steen Schmidt" <sschmidt@nospam.dk> wrote in message
> [...]

> Renault-computere etc.? Jeg kan kun se på deres hjemmeside at de
> udlejer autocampere og biler, men de har måske også et autoriseret

Aut. service

www.renault.de/RenaultSITe/dealer_locator/mdl_main.jsp?BV_SessionID=@@@@2139418372.1130261875@@@@&BV_EngineID=ccccaddgdfegegjcfngcfkmdfkjdfln.0&formEvent=SUBMIT&ActivityID=&OnlyOnline=false&rowsPerPage=10&City=&Zip=24941

--
Mvh Mogens

S: '83 BMW 323i, synet september '05 -> http://bmw323i.transpotech.dk
S: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk
S: '00 BMW 330 Ci (uden afgift -> 149.000 kr)

Fra : Lars Knudsen

Dato : 25-10-05 20:14

"Steen Schmidt" <sschmidt@nospam.dk> wrote in news:xn0e8x4ms1i88b000
@news.tele.dk:

> [...]
> Renault-computere etc.? Jeg kan kun se på deres hjemmeside at de
> udlejer autocampere og biler, men de har måske også et autoriseret

Det vil jeg mene, de dukker også op på renault.de, hvis man søger på
postnummer.

/lars