bivarmer ford
Fra : Jan Hansen

Dato : 25-10-05 14:20

Jeg har lige købt en ford focus 1,8 tdci jeg kunne godt tænke mig et
diselvarmer i den, det vil koste 15000kr hos Ford. Så har jeg fået at vide
der måske sider et i forvejen som skal give tilskudsvarme når det er koldt,
er der nogle der ved noget om det, og om hvornår det starter, og om jeg så
kun skal have timer og evt pumpe for at kunne varme op før kørsel.
Jan

Fra : Nielsen

Dato : 25-10-05 15:55

"Jan Hansen" <jansten@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er der nogle der ved noget om det, og om hvornår det starter, og om jeg så
> kun skal have timer og evt pumpe for at kunne varme op før kørsel.

Du kan bruge den originale tilskudsvarme + et eftermonteret kit som Ford
også sælger.
Bare jeg IKKE skal monter det, har prøvet et par gange, man skal ha` 4-5
knækled på hver arm for at man kan komme til.
Så tilbage til din Ford pusher og hør hvad der originale sæt koster.

JaN