casper christensen "klovn"
Fra : tom jensen

Dato : 24-10-05 00:57

hej
jeg sad lige og så et afsnit af serien "klovn" fra tv2 zulu,der har været
sendt i løbet af ugen.

der kører casper christensen rundt i en meget stor og meget speciel
(ihvertfald for mig) bil.

er der nogle her der kan hjælpe med hvilken bil det er og fortælle lidt om
den.

mvh
tom jensen

--
slet ged i emailadresse ved svar

Fra : BJ

Dato : 24-10-05 01:10

"tom jensen" <t-j@adslhome.dkged> skrev i en meddelelse

KLIP

> er der nogle her der kan hjælpe med hvilken bil det er og fortælle lidt om
> den.

Det er en Chrysler 300:

http://www.chrysler.dk/vehicles/300_C/

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : NS

Dato : 24-10-05 12:04

BJ wrote:
> "tom jensen" <t-j@adslhome.dkged> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Det er en Chrysler 300:
>
> http://www.chrysler.dk/vehicles/300_C/

Jesus mand! Det er jo bare en gammel stødstangsmotor den har. De er godt
nok ikke meget for fornyelse de dersens amerikanere.

NS

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 24-10-05 12:33

NS wrote:

> Jesus mand! Det er jo bare en gammel stødstangsmotor den har. De er godt
> nok ikke meget for fornyelse de dersens amerikanere.

Det er en Hemi. De er vist også umulige at lave med mere end to ventiler
pr. cylinder. Til gengæld kan ventilerne være større.

--
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend
'87 Citroën CX 25 GTi Turbo2

Fra : jan@stevns.net

Dato : 24-10-05 21:01

NS <123@123.com> skrev :

>Jesus mand! Det er jo bare en gammel stødstangsmotor den har. De er godt
>nok ikke meget for fornyelse de dersens amerikanere.

:)

De klarer bare sagerne med nogle kubikker istedet ...

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : Mogens

Dato : 24-10-05 21:09

<jan@stevns.net> wrote in message
> NS <123@123.com> skrev :

> De klarer bare sagerne med nogle kubikker istedet ...

Jeg tro ikke helt, at folk forstår det - der skal nok et ejerskab til,
og man er "solgt" forever. Min Camaro Z28 har bragt mig (OG
min kone) SÅ meget i det lille år (og 35.000 km), jeg har ejet den !
--
Mvh Mogens

S: '83 BMW 323i, synet september '05 -> http://bmw323i.transpotech.dk
S: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk
S: '00 BMW 330 Ci (uden afgift -> 149.000 kr)

Fra : jan@stevns.net

Dato : 24-10-05 21:19

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev :

>Jeg tro ikke helt, at folk forstår det - der skal nok et ejerskab til,

Mjoehhhhh....

Man skal bare lære at de der kæmpemotorer har deres styrker andre
steder.

>og man er "solgt" forever. Min Camaro Z28 har bragt mig (OG
>min kone) SÅ meget i det lille år (og 35.000 km), jeg har ejet den !

Solgt - det bliver man , og er man heldig, er det til stanglakrids ;)

Jeg kan dårligt vente på foråret's komme - så skal Spirilen ud og
larme igen

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 24-10-05 21:54

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> S: '00 BMW 330 Ci (uden afgift -> 149.000 kr)

Info ønskes.

-M
'05 BMW 325iE90

Fra : Mogens

Dato : 25-10-05 05:19

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> wrote in message

> Info ønskes.

Sølv, 90.000 km,.klima, sort interiør men ingen læder, regnsensor...
Send mig evt. en mail...

Fra : Mogens

Dato : 25-10-05 17:55

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote in message

> [...]

Den er fra 2000 august og har kørt ca. 92.000 km. Den er titansilver og har
følgende udstyr:
regncensor, BMW alarm, M-spejle, klima, 18" breiton samt 17" vinter BMW
fælge, Sportsret
med bl.a. fartpilot, el-sæder samt lygtevasker.
Jeg har 3 billeder, du kan få pr mail?

Fra : tom jensen

Dato : 24-10-05 13:26

> "tom jensen" <t-j@adslhome.dkged> skrev i en meddelelse

> [...]

hej
ja det er den .
det er da en bil man ikke ser mange af i danmark , jeg har selv aldrig set
en i live vision.

jeg kan godt lide det anderledes design som den har (rimelig bredskuldret )
og de lave vinduer.

en fed bil ( imho)

mvh tom

--
slet ged i emailadresse ved svar

Fra : Thomas H.

Dato : 24-10-05 20:43

> hej
> ja det er den .
> det er da en bil man ikke ser mange af i danmark , jeg har selv aldrig set
> en i live vision.

Ork jo, hvis du boede her i det eksklusive Ballerup, ville du se en masse,
jeg ser tit et par stykker køre op og ned i kvarteret, dejlig bil der lyder
rigtig godt!

Fra : Johnt

Dato : 23-10-05 22:55

> Ork jo, hvis du boede her i det eksklusive Ballerup, ville du se en masse,
> jeg ser tit et par stykker køre op og ned i kvarteret, dejlig bil der
> lyder rigtig godt!
For nogle år siden så jeg dem ofte på Østerbro i Kbh, men de er åbenbart
udskiftet med nyere modeller.

Hilsen
Johnt

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 26-10-05 18:39

> Det er en Chrysler 300:
>
> http://www.chrysler.dk/vehicles/300_C/

Hold op mand, hvor jeg synes, den er grim =:-0

--
Mvh, Peter Ingsø Laursen

Bianca 28 sejlere mødes også på:
http://www.cafecrema.dk