Er der en kørelærer til stede?
Fra : Mogens

Dato : 23-10-05 19:43

Udsendelsen "DK's værste billis" på TV Danmark må da
have givet lidt røre i Andedammen i foreningen - eller hyr?

Ganske enkelt uhyggeligt at se deltagernes evne bag et rat.
Samt at tænker på, at en autoriseret har godkendt deres formåen !
--
Mvh Mogens

S: '83 BMW 323i, synet september '05 -> http://bmw323i.transpotech.dk
S: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk
S: '00 BMW 330 Ci (uden afgift -> 149.000 kr)

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 23-10-05 19:47

Mogens wrote:
> [...]
>
> Ganske enkelt uhyggeligt at se deltagernes evne bag et rat.
> Samt at tænker på, at en autoriseret har godkendt deres formåen !

Kig lidt på eb.. :)
<http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=316126>

Fra : Mogens

Dato : 23-10-05 19:51

"Rasmus Lauritsen" <rasmusPRIKlauritsen@g.ma.il.com> wrote in message

> Kig lidt på eb..
> www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=316126

Jow jow - men de er jo ikke med mere. Jeg tænker på de
resterende - og især iaften, hvor der blev stillet lidt krav.
Gosh mand...

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 25-10-05 16:23

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Jow jow - men de er jo ikke med mere. Jeg tænker på de
> resterende

Er du nu sikker på det?. Hvis nogle vitterlig er så elendige som I siger,
jeg ser ikke selv DK4, var der jo ingen grund til at lave optagelser med
"plantede" deltagere. Man kan lave SÅ meget manipulation med Tv-mediet, så
du tror er løgn, ikke en gang- måske især ikke, TV"nyheder" kan du stole på
:((. Hvor meget tror du, fx.som slipper ud fra US.Army ved et uheld??. Sagen
Lyndie Johnson var aldrig blevet kendt, hvis ikke en havde uploadet nogle
private fotos, som en journalist faldt over.

Fra : Mogens

Dato : 25-10-05 20:25

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> wrote in message

> Er du nu sikker på det?.

Det er jeg :)

> Hvis nogle vitterlig er så elendige som I siger, jeg ser ikke selv DK4,
> var der jo ingen grund til at lave optagelser med "plantede" deltagere.

De "plantede" skulle skabe lidt stemning - det lykkedes

> Man kan lave SÅ meget manipulation med Tv-mediet, så du tror er løgn

Jow jow...

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 25-10-05 20:57

det?.

> Det er jeg :)

Dét jeg mener, er at der evt. er flere end dem der allerede er taget med
bukserne nede ;).

Fra : Leonard

Dato : 23-10-05 20:00

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote:

>Ganske enkelt uhyggeligt at se deltagernes evne bag et rat.
>Samt at tænker på, at en autoriseret har godkendt deres formåen !

Jeg kan heldigvis ikke se den kanal, men virkeligehdens tåber overgår
som regel vores fantasi:
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=317298

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/

Fra : BJ

Dato : 23-10-05 20:09

KLIP

> Jeg kan heldigvis ikke se den kanal, men virkeligehdens tåber overgår
> som regel vores fantasi:
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=317298

Vi er jo et helt skikkeligt folkefærd ... nu om stunder..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : jan@stevns.net

Dato : 23-10-05 20:31

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev :

>Ganske enkelt uhyggeligt at se deltagernes evne bag et rat.

Tænker du på den sorthårede blondine fra Roskilde - der giver alle
andre skylden, og hele tiden siger "nu kører det for mig" - hver gang
det er lykkedes for hende at finde et gear ?

>Samt at tænker på, at en autoriseret har godkendt deres formåen !

= mareridt !

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : Mogens

Dato : 23-10-05 20:46

<jan@stevns.net> wrote in message

> Tænker du på den sorthårede blondine fra Roskilde - der giver alle
> andre skylden, og hele tiden siger "nu kører det for mig" - hver gang
> det er lykkedes for hende at finde et gear ?

Der er 2, der falder igennem IMO.
Hende blondinen, der kørte af lastvognen idag - og havde klaget over
ikke at være belevet sendt hjem sidst. Og så hende den mørkhårede,
der hele tiden siger, at dét kan hun ikke gennemføre.

De 2 viser klart, at de ikke selvstændigt kan køre bil - overhovedet...

Fra : jan@stevns.net

Dato : 23-10-05 20:58

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev :

>De 2 viser klart, at de ikke selvstændigt kan køre bil - overhovedet...

*jeg* tror blondinen nok kan køre - men er extremt dårligt til at
ignorere medpassageren - Mie - derimod - hmmmm......

Hun er ikke bare elendig til det, hun er værre. Hun behersker jo
overhovedet ikke et køretøj.

(Måske hun blot skulle bruge hjernecellen på at tænke, istedet for at
tale ?)

Fra : Niels Bengaard

Dato : 23-10-05 20:58

> [...]
>
> Ganske enkelt uhyggeligt at se deltagernes evne bag et rat.
> Samt at tænker på, at en autoriseret har godkendt deres formåen !

Det er vel en motorsagkyndig ansat af politiet der godkender?
Men uanset hvem der godkender, så er det jo på dagen man skal præstere, og
det er på den halve times kørsel man godkendes eller ej. Der har de så kørt
som de skulle.

Som jeg tidligere har skrevet, mener jeg programmet er et show, hvor
stemningen er, at det skal være sjovt, og at det er ok at pjatte rundt og
lave buler. Den stemning er med garanti ikke til stede når man er til
køreprøve. Programmet er underholdning for folket og jo værre jo bedre. Et
seriøst program havde været opbygget helt anderledes.

Niels

Fra : jan@stevns.net

Dato : 23-10-05 21:03

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev :

klip!

>Programmet er underholdning for folket og jo værre jo bedre. Et
>seriøst program havde været opbygget helt anderledes.

Nok er det ment som underholdning, men helt ærligt .....

At de kan få folk til at udstille sig selv på *den* måde, fatter jeg
ikke.

Gu' ved nogen kan huske hvad der skete med dem fra 1.gang, hvor
polisen ville overveje at hive dem ind til en fornyet prøve ?

(baseret på deres opvisninger)

Fra : Niels Bengaard

Dato : 23-10-05 21:10

> [...]
>
> Gu' ved nogen kan huske hvad der skete med dem fra 1.gang, hvor
> polisen ville overveje at hive dem ind til en fornyet prøve ?

Jeg forstår heller ikke folk stiller op til det, men det er jo trenden idag,
at det gør man bare.
Får man ikke nok i det program, kan man bagefter på samme kanal se voksne
sjaske med maling, tapet og lignende i et forsøg på at være en handyman.
Niveauet er lavt, meget lavt.

Niels

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-10-05 21:08

Niels Bengaard skriver:

> Jeg forstår heller ikke folk stiller op til det, men det er jo trenden idag,
> at det gør man bare.

Åbenbart.

> Får man ikke nok i det program, kan man bagefter på samme kanal se voksne
> sjaske med maling, tapet og lignende i et forsøg på at være en handyman.
> Niveauet er lavt, meget lavt.

Godt at man har DR....

De er tords alt ikke nået så langt ned endnu

Klaus (med hele 2 tv kanaler)
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : jan@stevns.net

Dato : 23-10-05 21:11

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev :

>Niveauet er lavt, meget lavt.

Ja - men det er jo åbenbart populært, siden folk gider spilde tid på
det, og betale for reklamerne ;)

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 23-10-05 21:48

> Ja - men det er jo åbenbart populært, siden folk gider spilde tid på
> det, og betale for reklamerne ;)

Inkl. jer her som har set det og diskuterer det :)

Emil (jeg har ikke set det ;)

Fra : Mogens

Dato : 23-10-05 22:00

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> wrote in message

> Inkl. jer her som har set det og diskuterer det :)

Lidt ligesom Se & Hør - ingen læser bladet, der har et
oplag på over 400.000 eksemplarer om ugen :)

> Emil (jeg har ikke set det ;)

Jég ser det i det omfang, det passer ind i min tidsplan.
Nyhedsgruppen tager noget af sidstnævnte
--
Mvh Mogens
S: '00 BMW 330 Ci, 90.000 km (uden afgift -> 149.000 kr)

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 24-10-05 17:45

> Lidt ligesom Se & Hør - ingen læser bladet, der har et
> oplag på over 400.000 eksemplarer om ugen :)

> Jég ser det i det omfang, det passer ind i min tidsplan.
> Nyhedsgruppen tager noget af sidstnævnte

Nyhedsgruppen her er ikke på et lavt niveau, her kan vi blive klogere på
biler og trafikkultur, og for den sags skyld også ng-kultur... Så jeg har
ikke så meget i mod at nyhedsgruppen tager lidt af min tid :)

Mvh

Emil

Fra : Anders Majland

Dato : 25-10-05 16:38

> jan@stevns.net
> Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Og 1WD

--
Anders DOT Majland AT jyde DOT dk
Yamaha XT600Z Ténéré 3DS 1988 80Mm

Fra : Uffe Ravn

Dato : 26-10-05 22:54

"Anders Majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> skrev

> Og 1WD

Hmm. skal vi ikke ret langt tilbage før vi finde sådan en?

Eller det var måske også sådan du mente at baghjulstræk var?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : jan@stevns.net

Dato : 26-10-05 23:15

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>Hmm. skal vi ikke ret langt tilbage før vi finde sådan en?

hint :
--
Anders DOT Majland AT jyde DOT dk
Yamaha XT600Z Ténéré 3DS 1988 80Mm
^^^^^^^^^^^^^^

;)

Fra : Uffe Ravn

Dato : 26-10-05 23:40

<jan@stevns.net> skrev

>Hmm. skal vi ikke ret langt tilbage før vi finde sådan en?
>
> hint :
> --
> Anders DOT Majland AT jyde DOT dk
> Yamaha XT600Z Ténéré 3DS 1988 80Mm

Dooh!

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Mogens

Dato : 25-10-05 20:23

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote in message

> [...]
> Ganske enkelt uhyggeligt at se deltagernes evne bag et rat.
> Samt at tænker på, at en autoriseret har godkendt deres formåen !

Så var der lidt idag igen - jeg så ikke engang, hvem der røg hjem.
Efter min mening burde de alle blive - de KAN IKKE køre bil !