BFA
Fra : Ukendt

Dato : 23-10-05 18:25

Hej

Jeg SKAL til BFA i næste uge. Men er det muligt for ikke forhandlere at
komme om Torsdagen? Før var denne dag kun for (bil)pushere men det ser ikke
ud til at det er sådan mere i flg deres hjemmeside

--
Tom

Fra : Mogens

Dato : 23-10-05 20:54

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> Jeg SKAL til BFA i næste uge. Men er det muligt for ikke forhandlere at
> komme om Torsdagen? Før var denne dag kun for (bil)pushere men det ser
> ikke ud til at det er sådan mere i flg deres hjemmeside

Hvis man på www.bfa.dk/udstiller/abning.htm kan læse, at dørene åbnes
kl 10 må det holde vand, IMO:
"Glæd dig til 4 bildage for hele familien!
27. - 30. oktober 2005 får du en helt speciel chance for at
opleve alt det bedste, bildanmark kan tilbyde, i Messecenter Herning"
--
Mvh Mogens

S: '83 BMW 323i, synet september '05 -> http://bmw323i.transpotech.dk
S: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk
S: '00 BMW 330 Ci (uden afgift -> 149.000 kr)

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 23-10-05 19:46

Tom wrote:

> Jeg SKAL til BFA i næste uge. Men er det muligt for ikke forhandlere at
> komme om Torsdagen? Før var denne dag kun for (bil)pushere men det ser ikke
> ud til at det er sådan mere i flg deres hjemmeside

Jeg har lige fået en stak rabatkuponer, som giver 50% rabat torsdag og
fredag, så jeg går ud fra, at der er åbent for offentligheden allerede
torsdag.