servo på Volvo 940
Fra : Klaus A

Dato : 23-10-05 11:34

Min servo er blevet værre her efter det er blevet koldere.

Da jeg fik bilen, havde den nogen gange problemer med at dreje til venstre
lige efter start. Det forsvandt dog hurtigt når den fik nogle vindinger
eller rattet blev drejet helt til venstre.
Der har ikke været problemer med at dreje til højre.

Nu går der lang tid inden den vil hjælpe ved venstredrej, og virkningen kan
komme og gå når den stadig er kold.
Der er olie nok på, men den ser lidt tyk og mørkerød ud.

Nogen bud?
(jeg skifter nok snart olien, men ikke hvis der er andet i vejen).

--
klaus a

Fra : alexbo

Dato : 23-10-05 11:42

"Klaus A" skrev

> Der er olie nok på, men den ser lidt tyk og mørkerød ud.
> Nogen bud?

Når du skriver olien ser tyk ud, må du jo have en ide om hvordan den burde
se ud, så skift den dog.
Den skal være tynd, hvad det så end er, og klar rød.

mh
Alex Christensen

Fra : Klaus A

Dato : 23-10-05 14:53

> "Klaus A" skrev

> Når du skriver olien ser tyk ud, må du jo have en ide om hvordan den burde
> se ud, så skift den dog.
> Den skal være tynd, hvad det så end er, og klar rød.

Den er ikke klar rød, og ikke letflydende som varm ny moterolie, men havad
ved jeg. Det er min første servo...