Grande Punto Rally - Test video
Fra : John Sahl

Dato : 22-10-05 16:10

Fra : Esben Taersker

Dato : 22-10-05 16:30

Fra : John Sahl

Dato : 22-10-05 16:22

Fra : TDN

Dato : 22-10-05 16:42

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
news:435a591b$0$78284$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Esben Taersker wrote:
>> Prøv lige igen...
>
> Værsgo: http://www.video1.allmotorlink.com/rallytv/prove_fiat.wmv
>

> --
> John Sahl,
> http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Hmmm... den larmer, skramler, støver og skrider hele tiden ud....

Mvh
Thomas

Fra : Lars G

Dato : 22-10-05 17:25

John Sahl wrote:
> http://www.video1.allmotorlink.com/.../prove_fiat.wmv
>
> MUMS!

Tak for videoen !

Har du nogle data på den ?

Det er da vist den først Punto med 4 hjulstræk.

--
Lars G

Fra : John Sahl

Dato : 22-10-05 17:32

Lars G wrote:
> Tak for videoen !

Anytime!

> Har du nogle data på den ?

Nej desværre ikke.

> Det er da vist den først Punto med 4 hjulstræk.

Det er desværre versionen til rally, og dermed ikke den
vi får at se på vejene. Selv om den ville være velkommen

Fra : Lars G

Dato : 22-10-05 17:53

John Sahl wrote:
> Lars G wrote:
>
>>Har du nogle data på den ?
>
> Nej desværre ikke.

Jeg har lige søgt / brugt google og babelfish.altavista.com

Så hvis du er bedre til italiensk kan jeg kan anbefale at læse direkete på hjemmesiden

http://www.infomotori.com/a_17_IT_15503_1.html

To little weeks from the Turinese presentation of the Fiat new Great Point, Infomotori.com marks you it the new Great Point Super2000, that it will dispute the several one Samples national and
international Rallies to you. After the first official image, Infomotori.com has been able to touch it with hand to the Hall of Frankfurt being found it extremely grintosa and very made also in the
details sportswomen.

280 horses and integral traction
The adopted propeller as from norm of the category it is a four cylinders of 2.0 liters aspired, distributing to said of the Fiat technicians one the maximum power of 280 horses. The traction is
entrusted to an integral system derived from the car of series to two drive wheels.

The livery tristrato white man pearl evidences the optimal job carried out on the aerodynamic forehead, with spoiler and the generous bumpers that value also the aesthetic aspect of the compact and
worst Italian.

Previous illustrious
The new Great Point Super2000 is the last NATO of a series of cars marks to Fiat Cars that have conquered a place of enunciate in annals of the world-wide rally. Fiat 131 Abarth, A112, Nozzle Stratos
and Delta are cars that will remain in heart of gets passionate you of this discipline, while for young we remember the optimal performances of Fiat Super Point 1600 that has very figured in the
Italian Championship succeeding even to lay a trap, in the contests on asphalt, the dominion of the WRC to four drive wheels.

Previous heavy therefore that they obligate the technicians to giving to the maximum in the planning and the development of the Fiat new Great Point Super2000. The happened one trades them conquest
also thanks to the victories in the competitions, that they demonstrate the technological superiority of one marks regarding the others. The writing of Infomotori.com pretastes already one next
supercharged evolution to make to to make one's debut in World-wide Championship WRC.

Rethinking to the beautiful times in which the 131 Abarth and the Nozzle Delta dominated the world-wide classifiche to Infomotori.com come the brividi already and perhaps to you avail again feelings
very darker!

--
Lars G

Fra : Finn Guldmann

Dato : 22-10-05 18:48

John Sahl wrote:
> http://www.video1.allmotorlink.com/.../prove_fiat.wmv
> MUMS!

En ting der undrer mig er at de fleste klip er taget med en
kameraposition der hvor bilen vil ende hvis den ryger af sporet.

--
MVH Finn
Trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 22-10-05 19:13

"Finn Guldmann" <n@a.invalid> skrev i en meddelelse
> John Sahl wrote:
>> http://www.video1.allmotorlink.com/.../prove_fiat.wmv
>> MUMS!

> En ting der undrer mig er at de fleste klip er taget med en kameraposition
> der hvor bilen vil ende hvis den ryger af sporet.

Køreren er heller ikke topproffesionel. Han kører ikke ordentlig ind i
svinget som rigtige rallykører gør :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Finn Guldmann

Dato : 22-10-05 21:44

Per Henneberg Kristensen wrote:
>>En ting der undrer mig er at de fleste klip er taget med en kameraposition
>>der hvor bilen vil ende hvis den ryger af sporet.
> Køreren er heller ikke topproffesionel. Han kører ikke ordentlig ind i
> svinget som rigtige rallykører gør :)

Det har jeg ikke så meget mening om. Den slags kørsel har jeg altid
overladt til andre.

Jeg husker fra min egen tid som official at det sted fotograferne mente
de fik de bedste billeder var lige der hvor flest biler endte hvis de
kørte af sporet i det sving hvor jeg stod.

Havde de så endda stået bag ved volden, men nej. :-?