toyota "storm-p" reklamefilm søges
Fra : Leif Neland

Dato : 22-10-05 09:53

Den reklamefilm, hvor et par ventiler triller ned af motorhjelmen, falder
ned i en spand, som tipper, som skubber til et hjul som triller hen og
tænder for viskerne, som kravler hen og tænder for radioen, så bassen får
fjedrene til at hoppe som osv osv, hvor finder jeg den?

Leif

Fra : hanzen

Dato : 22-10-05 10:08

"Leif Neland" <leifn@neland.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tænder for viskerne, som kravler hen og tænder for radioen, så bassen får
> fjedrene til at hoppe som osv osv, hvor finder jeg den?

Honda reklamefilm menre du vist.
Og, ja det kan sgu være svært at se forskel på japser.
--
hilzen
hanzen

SAAB 900 185 hk med kunstigt åndedræt

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-10-05 10:14

Hej!

Leif Neland wrote:

> [...]
> tænder for viskerne, som kravler hen og tænder for radioen, så bassen får
> fjedrene til at hoppe som osv osv, hvor finder jeg den?

Findes ikke til Toyota, men du mener nok Honda :)

Her er lidt muligheder:

<
http://www.google.com/search?hl=da&rls=GGLG%2CGGLG%3A2005-32%2CGGLG%3Aen&q=honda+cog+movie&lr=

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"God bless the american smallblock"

Fra : hanzen

Dato : 22-10-05 10:11

> [...]
> tænder for viskerne, som kravler hen og tænder for radioen, så bassen får
> fjedrene til at hoppe som osv osv, hvor finder jeg den?

Den er da lige her
http://www.imediaconnection.com/content/cs/honda/051303/honda_ad.swf