GF-dag på KTA
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 21-10-05 23:45

Os der (endnu) er forsikret i GF-forsikring har mulighed for at deltage i et
2-timers kursus på et køreteknisk anlæg.

Jeg har fået en tid på Djursland fra 13 til 15 (jeg ved ikke om det er Ring
Djursland, det kunne den unge mand ikke sige noget om, men jeg får vel
besked på hvor det er skriftligt :))

Er der andre der skal afsted?

--
Per, Esbjerg

Fra : Jakob Skovgaard

Dato : 22-10-05 04:50

Per Henneberg Kristensen <phk_fjern_@esenet.dk> skrev:
> [...]
>GF-forsikring har mulighed for at
>deltage i et
>2-timers kursus på et køreteknisk anlæg.

Jeps, smutter afsted om søndagen kl 10. Skal også på Djursland,
og det er Ring Djursland der er tale om. Det skal nok blive
skægt, især når det kun koster 1 hund.

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-05 08:17

> [...]
> Ring Djursland, det kunne den unge mand ikke sige noget om, men jeg får
> vel besked på hvor det er skriftligt :))

det er vel ikke nødvendigt når man kører bedre end gennemsnittet

--
Tom

Fra : John Sahl

Dato : 22-10-05 08:59

Tom wrote:
> det er vel ikke nødvendigt når man kører bedre end gennemsnittet

Nej, men det er sjovt. Så du skulle tage at prøve

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-05 09:30

> Nej, men det er sjovt. Så du skulle tage at prøve

Jeg har også overvejet at tage afsted...

Mvh
Morten

Fra : John Sahl

Dato : 22-10-05 09:37

Juel wrote:
> Jeg har også overvejet at tage afsted...

Du vil ikke fortryde..

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 22-10-05 10:09

"Juel" <xSnAbElAstarchildDoTDeNmArK> skrev i en meddelelse

> Jeg har også overvejet at tage afsted...

Jeg tager gerne med til den slags halvgratis arrangementer. Det være sig
KTA, isbanekørsel (det har der været for lidt af de sidste mange år, sidste
gang var sidst i halvfemserne, hvor Viborg Motor Sport eller Bjerringbro
Omegns Auto Sport havde arrangeret så vi kunne køre rundt på Søndersø i
Viborg) eller hvor motorklubberne arrangerer åbent hus, hvor man kan prøve
lidt tidskørsel.

Isbaneløbene bliver også arrangeret på snedækkede pløjemarker og det
fungerer fint - glat er det, men lidt mudret når tøvejret sætter ind. Dette
arrangereres bl.a. i Tjæreborg af Esbjerg Motor Klub.

Varde Motor Klub arrangerede for mange år siden et arrangement hvor man
havde mulighed for at køre tidskørsel. Jeg kæppede med en voldtunet Fiat 125
Miafori med sammensvejset dif-spær. Jeg kørte en anelse hurtigere i min Golf
GTD - og han gav op da svejsningen gik i stykker :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Ivar

Dato : 22-10-05 09:58

Tom skrev:

> det er vel ikke nødvendigt når man kører bedre end gennemsnittet

Nej, og det gør jo langt de fleste

Ivar Magnusson

--
Prøv den gratis MesNews, hvis du med Outlook Express mangler:
alarm ved svar på egne meddelelser, yEnc, statestik for grupper mm.

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-05 13:08

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, og det gør jo langt de fleste

Jep
(og jeg tænker ikke på mig selv, da jeg nok ligger under gennemsnit, jeg har
jo både lavet flere p-skader og kører også for hurtigt ind imellem og husker
ikke ALTID selen)

--
Tom

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 22-10-05 08:25

> det er vel ikke nødvendigt når man kører bedre end gennemsnittet

Det er netop derfor vi kører bedre end gennemsnittet - fordi vi deltager i
den slags jævnligt.

Er det så lang tid siden du har været afsted at du har glemt det, Tom?

:)

Jeg tager naturligvis kun derop for at vi de andre hvordan man skal gøre :)
--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-05 13:06

> Det er netop derfor vi kører bedre end gennemsnittet - fordi vi deltager i
> den slags jævnligt.
>
> Er det så lang tid siden du har været afsted at du har glemt det, Tom?

Jeg har ALDRIG kørt på et KTA. Det var ikke en del af undervisningen
dengang.

--
Tom

Fra : John Sahl

Dato : 22-10-05 14:26

Tom wrote:
> Jeg har ALDRIG kørt på et KTA. Det var ikke en del af undervisningen
> dengang.

Så meget desto større grund til at få det gjort. Jeg er overbevist om
at du både vil blive overrasket, men også at du vil lære en del.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 22-10-05 14:37

> Jeg har ALDRIG kørt på et KTA. Det var ikke en del af undervisningen
> dengang.

Det var det skam heller ikke dengang jeg tog kørekort (jeg havde 3 køretimer
:)).

Men man må jo følge med tiden.

Jeg mener ... jeg har også haft Ford engang :)

--
Per, Esbjerg
Golf TDI: Torquemobil !!

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-05 15:18

> Det var det skam heller ikke dengang jeg tog kørekort (jeg havde 3
> køretimer :)).
>
> Men man må jo følge med tiden.
>
> Jeg mener ... jeg har også haft Ford engang :)

Tja det kan jo gå tilbage for selv den bedste

--
Tom

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 22-10-05 16:31

> Tja det kan jo gå tilbage for selv den bedste

Ja, det hører jeg jo.

Du har f.eks. ikke turbo mere ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : bofu@12move.dk

Dato : 22-10-05 09:59

> og det er Ring Djursland der er tale om.<

På GF's hjemmeside står der "køreteknisk anlæg. AMU-Center
Djursland"

Fra : Finn Guldmann

Dato : 22-10-05 10:05

bofu@12move.dk wrote:
> På GF's hjemmeside står der "køreteknisk anlæg. AMU-Center
> Djursland"

Det er også Ring Djursland.

--
MVH Finn
Trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 22-10-05 10:25

Per Henneberg Kristensen wrote:
> [...]
> er Ring Djursland, det kunne den unge mand ikke sige noget om, men
> jeg får vel besked på hvor det er skriftligt :))

Jep.

Både mig og konen...

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 22-10-05 14:38

meddelelse news:435a057b$0$41150$14726298@news.sunsite.dk...

Se efter en Golf med taget fuld af antenner :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 22-10-05 22:00

Per Henneberg Kristensen wrote:
> "Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev i en
> meddelelse news:435a057b$0$41150$14726298@news.sunsite.dk...

> Se efter en Golf med taget fuld af antenner :)

Så skal jeg se langt...

Tager i Herning...