Eksempel på en, som burde have taget korte~
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-10-05 22:54

Køre 5 km med en død fodgænger halvt ude af frontruden, uden at opdage det.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Thomas

Dato : 21-10-05 22:58

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in message
> Køre 5 km med en død fodgænger halvt ude af frontruden, uden at opdage
> det.
>
> --

hehe ... ekstrabladet...... var han overhovedet død og ikke mindst, var han
virkelig fodgænger

Ja det er sgu sørgeligt. Men møder man ikke hver dag nogen gamle der burde
have taget kortet på stedet? Hvem kender ikke situationen at man holder bag
en, der knapt nok kan se over rattet , der skal have fri 10 km til højre og
venstre inden han/hun får fillet koblingen og kommer afsted...........

Det ser jeg ikke som et tegn på forsigtig og sikker kørsel, men en ulykke
der venter på at ske, den dag der skal tænkes hurtigt og bremses / undviges

Mvh

Thomas

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 22-10-05 05:03

> [...]
> holder bag en, der knapt nok kan se over rattet , der skal have fri 10 km
> til højre og venstre inden han/hun får fillet koblingen og kommer

Han er da hunderæd for at køre ud, fordi han er bange for at Jan W. kommer
blæsende med 150 - for sæt han bliver tvunget til at lette benet fra gassen
et milisekund!---

mvh

Andrea M. Hansen