død mand fik p-bøde
Fra : Fly Christensen

Dato : 21-10-05 10:04

http://www.jp.dk/bagside/artikel:aid=3336042/

Sad død i sin bil - fik parkeringsbøde
En 71-årig australsk mand sad død i sin bil i op til en uge ved et
indkøbscenter i Melbourne og modtog sågar parkeringsbøde, før nogen
indså, at manden var død.

Den 71-årige havde en parkeringsbøde under viskeren fra to dage før hans
lig til sidst blev fundet. Den lokale borgmester, Peter Denham, har
ifølge AFP undskyldt over for familien. Han siger, at parkeringsvagten
var ekstremt distræt, da han overså den døde mand.

Ifølge borgmesteren havde parkeringsvagten kun været på indkøbscentret
en gang. Han regner med, at vagten har overset liget, fordi bilens ruder
var tonede og førersædet lagt ned.

Besøgende i indkøbscentret havde også overset den døde mand.

"Det er en trist at tænke på, at ingen har opdaget manden, når man
tænker på, hvor mange biler der er kommet og kørt i det tidsrum, bilen
stod parkeret, de regelmæssige politipatruljer der kører gennem området
og centrets egen sikkerhedstjeneste, der jævnligt patruljerer området,"
siger Peter Denham ifølge AFP.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 21-10-05 15:48

Fly Christensen wrote:

> http://www.jp.dk/bagside/artikel:aid=3336042/

Overvej at sende i gruppen dk.snak.snik istedet, næste gang, Fly.

Mvh. Jørgen

Fra : RpR

Dato : 21-10-05 15:59

> Overvej at sende i gruppen dk.snak.snik istedet, næste gang, Fly.

Jeg synes ellers det er mægtigt relevant

--

- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 21-10-05 17:37

Fly Christensen wrote:
> [...]
> En 71-årig australsk mand sad død i sin bil i op til en uge ved et
> indkøbscenter i Melbourne og modtog sågar parkeringsbøde, før nogen

Heldigt nok at kan ikke var ude at køre da Vorherre sendte bud efter ham :)

--
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend
'87 Citroën CX 25 GTi Turbo2