blæseproblem på peugeot 405
Fra : jacob

Dato : 21-10-05 08:29

Hej Ng.

Min blæser i peugeotèn virker ikke mere.....
Det begyndte med at den blæste fint engang i mellem, men nu kan den slet
ikke noget.
Jeg har prøvet at skille instrumentet af få at se om der skulle være
dårlig/ingen forbinnelse i reguleringen, men den er fin....

hvad kan det mere være?

MVH
Jacob
ps. helst hurtigst muligt pga. isning af ruder om morgen

Fra : Rob

Dato : 21-10-05 09:03

Hej

Jeg har problemer med min blæser, at den kun vil køre på højeste hastighed,
er det nemt at komme til reguleringspalen, og hvordan?

/Robert

Fra : jacob

Dato : 21-10-05 11:14

"Rob" <someone@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har problemer med min blæser, at den kun vil køre på højeste
> hastighed, er det nemt at komme til reguleringspalen, og hvordan?

tja nemt vil jeg da ikke kalde det, men det kan lade sig gøre....
under klappen til stereoen sider der to torx skruer, og bag ved den højre
knap sidder èn, og tilsidst sidder der en bag ved en "blind"knap øverst på
panellet.
Så er det til at tage ud ( LÆS: forsigtigt så der ikke er noget der knækker)
og afmontere de fire stik som sidder deri. Og vupti så er du inde ved det
print som styrer blæseren.

MVH
Jacob

Fra : HKN

Dato : 21-10-05 14:50

> [...]
> Jeg har prøvet at skille instrumentet af få at se om der skulle være
> dårlig/ingen forbinnelse i reguleringen, men den er fin....

Blæseren på 405 har altid været et svagt punkt........

Du kan evt prøve med at banke under blæseren, eller presse den op mod
instrumentpanelet for at se om der kommer nogen reaktion - hvis ikke er den
død, og må skiftes - hvilket ikke er ret svært.

Min kones 405'er er på sin 3. blæser.........

Mvh
Henrik

Fra : Lars

Dato : 21-10-05 17:15

Rens eventuelt konnektoren til blæseren som sidder under handskerummet med
kontaktrens, det virkede i min.

MVH

Lars

Fra : jacob

Dato : 21-10-05 20:30

"Lars" <_@_-_dk> skrev i en meddelelse

> Rens eventuelt konnektoren til blæseren som sidder under handskerummet med
> kontaktrens, det virkede i min.
>
> MVH
>
> Lars
ok mange tak det bliver afprøvet i morgen..

MVH
Jacob

Fra : Kasper

Dato : 22-10-05 10:44

Hej

Rob skrev:

> Hej
>
> Jeg har problemer med min blæser, at den kun vil køre på højeste hastighed,
> er det nemt at komme til reguleringspalen, og hvordan?

Hej...

evt. kan det være at modstanden er gået sig en tur - er prøvet i min
BX, desværre koster de sgu lidt de sataner...

v.h.
kasper

Fra : jacob

Dato : 23-10-05 09:23

evt. kan det være at modstanden er gået sig en tur - er prøvet i min
BX, desværre koster de sgu lidt de sataner...

v.h.
kasper

hmm det lyder ikke så godt, hvor sidder den henne???

MVH
Jacob