Nyt i 303 km/t-sagen
Fra : Thomas H.

Dato : 21-10-05 07:11

Måske kunne den kære Piet så prøve at lave nogle artikler der stillede samme
problemstilling op herhjemme??
Nej ok, så prøver man jo at hjælpe bilister og fartbøller, det er jo ikke
politik korrekt

Fra : Thomas H.

Dato : 21-10-05 14:16

"Thomas H." <thhedkFjernDetteForPokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> problemstilling op herhjemme??
> Nej ok, så prøver man jo at hjælpe bilister og fartbøller, det er jo ikke

Nååå selvom jeg engang i mellem føler mig lidt alene med mine synspunkter,
er der åbenbart masser af andre der ikke helt forstår avisens forargen over
lige netop det klip, og mange andre kender også GhostRider

Fra : Jonas R.

Dato : 21-10-05 14:40

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> SNIP
> Nååå selvom jeg engang i mellem føler mig lidt alene med mine synspunkter,
> er der åbenbart masser af andre der ikke helt forstår avisens forargen
> over lige netop det klip, og mange andre kender også GhostRider

Har du prøvet at læse nogle af svarene? Snart hedder GhostRider BlackRider
og han kører 360 km/t på baghjul og hvad ved jeg.

Men givet at ghostrider er noget mere syg i skalden end ham nordmanden det
er ihvert fald helt sikker. Og mere humor har han også :) (tænker på klippet
hvor han giver politiet fingeren).

/Jonas R.

Fra : Thomas H.

Dato : 21-10-05 15:09

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet at læse nogle af svarene?

Ja, alle

Snart hedder GhostRider BlackRider
> og han kører 360 km/t på baghjul og hvad ved jeg.

Jeg tror faktisk speedometret står på 340 hvor han får den lidt op på
baghjulet!

> Men givet at ghostrider er noget mere syg i skalden end ham nordmanden det
> er ihvert fald helt sikker. Og mere humor har han også :) (tænker på
> klippet hvor han giver politiet fingeren).

Ja han er for alvor provokerende

Fra : L

Dato : 22-10-05 14:40

Prøv at se artiklen længere ned på siden..
http://www.algonet.se/~steeng/report.htm
hovedside http://www.algonet.se/%7Esteeng/

Mvh. TLS