GPS Speedometer?
Fra : solvang

Dato : 20-10-05 16:12

Nogen her der kan anbefale et Speedometer til min iPaq/PDA ??
Meget gerne freeware

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-05 17:18

http://gpsdash.com/overview.ppc2.php

--
Dannie

Fra : Jan

Dato : 20-10-05 17:33

> http://gpsdash.com/overview.ppc2.php

23euro kan vist ikke siges at være freeware LoL men programmet er godt nok,
selvom jeg har min tvivl omkring de/accelarations delen da den ikke kan være
særlig præcis via Gps.

jd

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-05 17:58

"Jan" <SPAMa45@SPAMsccd.dk> skrev i en meddelelse

> 23euro kan vist ikke siges at være freeware LoL men programmet er godt
> nok, selvom jeg har min tvivl omkring de/accelarations delen da den ikke
> kan være særlig præcis via Gps.

Kan ikke se hvad der er, at grine af ordene "meget gerne freeware" er i mine
øjne ikke det samme som, at andre muligheder er udelukket.
Jeg syntes faktisk, at programmet er rigtig godt, og bruger det det selv
meget både i bilen, og på motorcyklen, med hensyn til de/accelerations-
delen så har jeg dog også min tvivl, men det er nok svært for menigmand at
teste desværre.

--
Dannie

Fra : solvang

Dato : 20-10-05 19:04

"Dannie" <dannie(a)dfmc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg syntes faktisk, at programmet er rigtig godt, og bruger det det selv
> meget både i bilen, og på motorcyklen, med hensyn til de/accelerations-

Hvilken holder bruger du til MCen??

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-05 19:40

> Hvilken holder bruger du til MCen??

Jeg har min GPS mus, og min PDA liggende i kortlommen på tanktasken.

--
Dannie

Fra : solvang

Dato : 20-10-05 19:09

> [...]
> delen så har jeg dog også min tvivl, men det er nok svært for menigmand at

har du en mail-adresse så jeg kan skrive til dig Dannie??

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-05 19:45

den står lige herover blot fjern (a) og indsæt @ i stedet for

--
Dannie

Fra : solvang

Dato : 21-10-05 15:16

"Dannie" <dannie(a)dfmc.dk> skrev i en meddelelse

> "solvang" <solvang@FJERNparadis.dk> skrev i en meddelelse

> den står lige herover blot fjern (a) og indsæt @ i stedet for

Hhmm - hos mig virker det ikke....

Fra : solvang

Dato : 21-10-05 15:50

Unknown user: dfmc@zx-r.dk ??

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-05 16:07

Ok så klik på kontakt på www.zx-r.dk

--
Dannie

Fra : Non-Desperado

Dato : 21-10-05 08:18

"Dannie" <dannie(a)dfmc.dk> skrev:

>Jeg syntes faktisk, at programmet er rigtig godt, og bruger det det selv
>meget både i bilen, og på motorcyklen....

Er det så du kan se hastigheden når du kører på baghjulet med 180
km/t ? *G*

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-05 16:06

"Non-Desperado" <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse news:ke5hl1l1r1i07058u80gl6fvsr7ducprka@4ax.com...

> Er det så du kan se hastigheden når du kører på baghjulet med 180
> km/t ? *G*

Nope 285 minimum "G"

Jeg bruger programmet da jeg er af den overbevisning, at
speedometervisningen er mere præcis end speedometeret på mine køretøjer.

--
Dannie
Kawasaki ZZ-R1100, BMW 535I E34 + Hobby Prestige 495

Fra : Jan

Dato : 23-10-05 08:31

> [...]
> delen så har jeg dog også min tvivl, men det er nok svært for menigmand at

århh lidt er der vel at grine af (hvis man har humor

Faktisk er programmer ikke freeware, ok, men påstås at være shareware,
hvilket betyder man betaler et "mindre" beløb hvis man gøre brug af det og
Mindre kan selvfølgelig fortolkes, men 23 euro syntes jeg ikke er et mindre
beløb, 170-180kr. er normalt det man betaler for programmer som ikke er
shareware i den størrelses orden,, faktisk er programmet man kan downloade
en Demo, med begrænsninger, som man for at opnå fuld brugerretighed skal
registrere sig og betale for og kommer ikke ind under katagorien shareware.

Men du har da ret i at han "gerne" vil have et freeware, måske man så skulle
skrive at dette program er et betalingsprogram, er man så ikke interesseret
slipper man for at læse det hele igennem

fortolkningen af shareware på engelsk:
Software distributed on the basis of an honor system. Most shareware is
delivered free of charge, but the author usually requests that you pay a
small fee if you like the program and use it regularly. By sending the small
fee, you become registered with the producer so that you can receive service
assistance and updates. You can copy shareware and pass it along to friends
and colleagues, but they too are expected to pay a fee if they use the
product.
Shareware is inexpensive because it is usually produced by a single
programmer and is offered directly to customers. Thus, there are practically
no packaging or advertising expenses.

Note that shareware differs from public-domain software in that shareware is
copyrighted. This means that you cannot sell a shareware product as your
own.