De er skøre, de arabere.
Fra : Ukendt

Dato : 20-10-05 11:46

Fra : Brian S. Jensen

Dato : 20-10-05 11:59

"Claus Petersen" <claus_petersen(snabelA)stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.tuningtracker.com/2wheelmotion.html
>
> --
> Claus
> www.vwfanatic.dk

Hvordan i alverden kan det lade sig gøre ?? (centrifugalkrafen virker vel
også dernede i arabistan ??

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 20-10-05 12:34

Brian S. Jensen wrote:
> Hvordan i alverden kan det lade sig gøre ?? (centrifugalkrafen virker vel
> også dernede i arabistan ??

Ja, netop. Han er vel i øvrigt nødt til at have differentialerne
spærret, ellers vil de to hjul i luften bare snurre og dem mod vejen stå
stille.

--
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend
'87 Citroën CX 25 GTi Turbo2

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 20-10-05 14:32

P.S Fjern dyret i min email ved mailsvar
"Brian S. Jensen" <m3m5@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> meddelelse news:43577589$0$41149$14726298@news.sunsite.dk...

> Hvordan i alverden kan det lade sig gøre ?? (centrifugalkrafen virker vel

Det er vel simpel balance, sammenholdt med en elg-test :)

Mvh
Jacob

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 21-10-05 10:18

"Jacob Rungwald" <jacob*giraf*@rungwald.dk> skrev i en meddelelse

> Det er vel simpel balance, sammenholdt med en elg-test :)

Simpel balance ... med en urolig passager?

--
Per, Esbjerg

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 20-10-05 11:59

Claus Petersen (snabelA) wrote:
> http://www.tuningtracker.com/2wheelmotion.html

respekt til ham der kører og passageren der sidder med armen ud ad
vinduet.

Fra : NS

Dato : 20-10-05 13:01

Lars Hoffmann wrote:

> respekt til ham der kører og passageren der sidder med armen ud ad
> vinduet.

Især til ham, der tør sidde med armen ud af vinduet :/... hvis den
tipper over, så er der sgu nok ikke meget arm tilbage, uha, uha.

NS

Fra : Ivar

Dato : 20-10-05 12:54

Claus Petersen skrev:

> http://www.tuningtracker.com/2wheelmotion.html

Mon det ville gi' et klip, hvis man gjorde det på en dansk motorvej?
Det tager mindre plads, så det burde egentlig kunne gå ind under
"Vis hensyn"

Ivar Magnusson

--
Prøv den gratis MesNews, hvis du med Outlook Express mangler:
alarm ved svar på egne meddelelser, yEnc, statestik for grupper mm.

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 21-10-05 17:07

> Mon det ville gi' et klip, hvis man gjorde det på en dansk motorvej?
> Det tager mindre plads, så det burde egentlig kunne gå ind under
> "Vis hensyn"
xxxxxxxx

Hvor i den danske lovgivning står der at biler til alle tider, skal have 4
hjul på vejen ?????

--

Jon Larsen
Suzuki GSX-R 250

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 20-10-05 14:00

> http://www.tuningtracker.com/2wheelmotion.html

Okaaayyy...!

Egentlig sejt - hvor melder man sig til kurset - jeg kunne ogdt tænke mig at
køre genne Storebælts betalingsanlæg på den måde.. )

....eller bare ind af Roskildevej....

/Jan W Nielsen

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 21-10-05 17:05

> [...]
at
> køre genne Storebælts betalingsanlæg på den måde.. )

xxxxxxxxxxxxx

Køv en kværn og Ishøj, er som lørdag på landet.... 3 rækker biler med
MASSER af plads i mellem

--

Jon Larsen
Suzuki GSX-R 250