Volvo
Fra : Joan van der Wehle-J~

Dato : 20-10-05 10:47

Hejsa i gruppen

Manden og jeg kigger efter anden bil... vi er faldet over en Volvo V40 1,8
st.car 5d fra 4/1998. En virkelig flot og velholdt bil.
Den har kørt 135.000 km og står til 125.000 kr.

Nu er spørgsmålet så, er det et fornuftigt køb?
Hvordan er Volvo? Vi kender ikke til mærket som sådan.
Får man en god bil for de penge, når man også tænker på alderen på bilen?

--
Mange hilsner
Joan

Fra : Niels Bengaard

Dato : 20-10-05 11:24

> [...]
> Hvordan er Volvo? Vi kender ikke til mærket som sådan.
> Får man en god bil for de penge, når man også tænker på alderen på bilen?

Tja, lige netop Volvo S og V40 i de tidlige årgange har der været en del
børnesygdomme med.
Om der er problemer med den i har kig på er jo umuligt at vide. Man kan jo
høre med den tidligere ejer hvad han siger.
Hvis det er en en ejer bil, kan man vel skyde på den ikke har voldt de store
problemer, ellers havde den tidligere ejer nok ikke beholdt den så længe.

Skal folk komme med anbefalinger af andre biler, skal vi vide lidt mere om
hvad i ønsker, størrelse, kørselsbehov, hvilke bilmærker i ikke vil have
osv.

Niels

Fra : Joan van der Wehle-J~

Dato : 20-10-05 11:39

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
store
> problemer, ellers havde den tidligere ejer nok ikke beholdt den så længe.

Tak for svar *S*

> Skal folk komme med anbefalinger af andre biler, skal vi vide lidt mere om
> hvad i ønsker, størrelse, kørselsbehov, hvilke bilmærker i ikke vil have
> osv.

Ikke lige det vi søger - men info om Volvoen vi gerne vil have

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 20-10-05 12:06

On 20/10/05 11:47, in article 4357672c$0$183$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
"Joan van der Wehle-Jensen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> wrote:

> [...]
> Hvordan er Volvo? Vi kender ikke til mærket som sådan.
> Får man en god bil for de penge, når man også tænker på alderen på bilen?

Kære Joan.

Jeg har netop købt bil og ledte i første omgang efter en Volvo V40, så jeg
har set/prøvet en del af dem her på det sidste.
Har også talt med mekaniker om dem, og han siger at den er fin - lidt dyrere
i reservedele, men går sjældnere i stykker.
Jeg synes umiddelbart, at det lyder som et fornuftigt køb.
www.volvoforum.dk har mange af slagsen, så kan du sammenlæigne lidt.

Mvh.
Charlotte

--
Peugeot 406 2,0 st. aut.
(Grøn, 2002)

Fra : TDN

Dato : 20-10-05 16:34

"Joan van der Wehle-Jensen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> skrev i en
meddelelse news:4357672c$0$183$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> Hvordan er Volvo? Vi kender ikke til mærket som sådan.
> Får man en god bil for de penge, når man også tænker på alderen på bilen?

Jeg har sendt en brugtbil test fra FDM via mail til dig.

Mvh
Thomas

Fra : Joan van der Wehle-J~

Dato : 20-10-05 18:07

Jeg takker for testen, den fjernede en del af romantikken

--
Mange hilsner
Joan

Fra : LazyBoy62