Gode nyheder oliepris
Fra : Ukendt

Dato : 19-10-05 21:41

Gode nyheder:

På kort sigt kan vi nyde en dejlig lav oliepris

http://www.jp.dk/erhverv/artikel:aid=3332564/

--
Tom

Fra : Non-Desperado

Dato : 20-10-05 09:00

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev:

>Gode nyheder:
>
>På kort sigt kan vi nyde en dejlig lav oliepris
>
>http://www.jp.dk/erhverv/artikel:aid=3332564/

Skal vi gætte på at idioten lige har investeret penge i olie, og
nu prøver at peppe afkastet op ?
Alternativt, han er løbet tør for Prozac....

Herregud, USA bliver ramt af orkaner hvert år, det er koldere om
vinteren end om sommeren (selv om det ikke føles sådan i DK ).

Der er jo ikke sket noget der ikke sker hvert år, men nu har de
"nervøse" oliehandlere (få styr på nerverne eller find Jer et
andet arbejde, tabere!) fået endnu en undskyldning for at presse
prisen op, op og atter op.

Men skulle idioten mod forventning få ret, så går den vestlige
verden i stå. Prisskruen har nemlig en ende, for før eller siden
er der ingen (eller i hvert fald kun meget få) der har råd til at
tanke bilen eller køre med det offentlige (billetpriserne får
selvfølgelig og et ordentligt hak opad).
Resultat: Kun meget få har råd til at tage på arbejde,
virksomheder afskediger medarbejdere, det øvrige forbrug falder
osv.

Men der er lys forude. For når efterspørgselen på olie, gas og
benzin falder, så dumper man olieprisen for at få gang i det
svigtende salg, og så vender udviklingen lige så stille igen.

Nå, op i røven med det. Jeg køber en gammel dieselhakker og
bygger den om til rapsoliedrift, hvis det skulle gå helt galt

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-10-05 09:35

Non-Desperado skrev:

> Nå, op i røven med det. Jeg køber en gammel dieselhakker og
> bygger den om til rapsoliedrift, hvis det skulle gå helt galt

Hvorfor ikke svinemøg nu du alligevel har proppen a'
Hans
http://kortlink.dk/dkfritidbil/xq8

Fra : Non-Desperado

Dato : 20-10-05 11:24

"Hans Paulin \(6310\)" <me@privacy.net> skrev:

>Hvorfor ikke svinemøg nu du alligevel har proppen a'

Lugtgener....i hvert fald ved opbevaring.

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL

Fra : Troels Hansen

Dato : 20-10-05 12:14

Non-Desperado wrote:

> [...]
> Resultat: Kun meget få har råd til at tage på arbejde,
> virksomheder afskediger medarbejdere, det øvrige forbrug falder

Tjaaa... nu koster en liter benzin jo reelt kun omkring 2 kr/liter.
Resten ryger lige dirkete ned i Fogh og Co's kasse, så mon ikke de bare
kunne tage og skrue lidt ned for julegratialet, hvis prisen bliver for høj.