Forhjulstræk - nu købt!
Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 19-10-05 17:50

Kære alle der gav sig tid til, at komme med gode råd og forslag..
Jeg har i dag købt en pegeout 406 2,0 ST. med automatgear. Den har kørt
127.000 og er fra 2002. Den har navigation og fartpilot. Pris: 155.000.-
Jeg håber at blive rigtig glad for den

Glade hilsner
Charlotte

--
Bøger sælges:
www.petit.onlinesalg.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 19-10-05 18:51

"Charlotte D. Jensen" <tullepost@paradis.dk> skrev :

>Jeg har i dag købt en pegeout 406 2,0 ST. med automatgear.

Tillykke med den ny ;)

--
jan@stevns.net

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 19-10-05 19:00

On 19/10/05 19:51, in article
4s1dl1tg2eibqh1119mg2jn246hdovcs7n@dtext.news.tele.dk, "jan@stevns.net"
<jan@stevns.net> wrote:

> Tillykke med den ny ;)

Tak - og se min nye signatur
--
PEGEOUT 406 2.0 ST

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 19-10-05 19:12

Charlotte D. Jensen wrote:

> Tak - og se min nye signatur

Den er fin - og oven i købet med det reglementerede "-- " så
newsreaderne selv klipper sig'en af.

Men psst, mellem os to ... Det staves altså Peugeot ;)

--
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend
'87 Citroën CX 25 GTi Turbo2

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-05 19:19

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den er fin - og oven i købet med det reglementerede "-- " så newsreaderne
> selv klipper sig'en af.
>
> Men psst, mellem os to ... Det staves altså Peugeot ;)

og udtales pæsjø

--
Tom

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 19-10-05 19:21

> og udtales pæsjø

Hmm - det må så være på alsisk! - min gamle fransklærerinde ville rotere
over den udtale !

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-05 19:25

> Hmm - det må så være på alsisk! - min gamle fransklærerinde ville rotere
> over den udtale !

Det er "straffen" ved at vælge et navn der udtales så anderledes end det
staves

--
Tom

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 19-10-05 19:31

On 19/10/05 20:24, in article
43568f71$0$84021$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk, "Tom"
<tom_christensensnabelabigfoot.com> wrote:

> "Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er "straffen" ved at vælge et navn der udtales så anderledes end det
> staves
>
> --
> Tom

Skal vi ikke bare udtale det dansk; pe-u-ge-ot
- naah..så lyder det altså knap så eksklusivt
Jeg siger cirka: Pø-sjø

Charlotte

--
PEUGEOT 406 2.0 ST

Fra : JS

Dato : 19-10-05 19:46

"Charlotte D. Jensen" <tullepost@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> On 19/10/05 20:24, in article
> 43568f71$0$84021$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk, "Tom"

> Skal vi ikke bare udtale det dansk; pe-u-ge-ot
> - naah..så lyder det altså knap så eksklusivt
> Jeg siger cirka: Pø-sjø

pøsjo er det mest korrekte uden at skulle tillægge sig fransk accent.

Fra : Kent Friis

Dato : 19-10-05 20:56

Den Wed, 19 Oct 2005 20:31:00 +0200 skrev Charlotte D. Jensen:
> On 19/10/05 20:24, in article
> 43568f71$0$84021$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk, "Tom"

> Skal vi ikke bare udtale det dansk; pe-u-ge-ot

Sådan sagde jeg da da jeg var mindre, indtil jeg fik at vide "det hedder
altså pesjø".

(Og endnu før den tid, kaldte jeg den pe-gu-ot, jeg havde lige overset
et par bogstaver)

Mvh
Kent

Fra : Peter Weis

Dato : 21-10-05 15:35

Kent Friis wrote:

> Sådan sagde jeg da da jeg var mindre, indtil jeg fik at vide "det hedder
> altså pesjø".

Det kan ikke være fra en franskkyndig.

mvh
Peter

Fra : jan@stevns.net

Dato : 19-10-05 21:03

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev :

>og udtales pæsjø

hehe - oppe nordenfjords kaldte min salig onkel det for en pegøjt

--
jan@stevns.net

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 19-10-05 19:28

> Men psst, mellem os to ... Det staves altså Peugeot ;)

Shit! Det ved jeg da ellers godt *rødme*
Tak

--
PEUGEOT 406 2.0 ST

Fra : jan@stevns.net

Dato : 19-10-05 21:04

"Charlotte D. Jensen" <tullepost@paradis.dk> skrev :

>Tak - og se min nye signatur

Fin - Bortset fra den lille "karakterbrist" du allerede har rettet

Og se min ;) hehe...
--
jan@stevns.net
Stadig Scorpio ;)

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 19-10-05 21:11

> Og se min ;) hehe...

Det ER også en dejlig bil, sådan en Scorpio - men altså, man fylder lige
benzin på, kører 5 meter - så kan man fylde på igen!!

--
PEUGEOT 406 2.0 ST

Fra : jan@stevns.net

Dato : 19-10-05 21:36

"Charlotte D. Jensen" <tullepost@paradis.dk> skrev :

>Det ER også en dejlig bil, sådan en Scorpio - men altså, man fylder lige
>benzin på, kører 5 meter - så kan man fylde på igen!!

Jeg er da ganske tilfreds med min - og øehhh, den kører da noget
længere, når jeg tanker den på, sådan omkring de 11 på literen

men den store baghjulstrækker - Uhadada ;)

Inden nogen (*1) kommer mig i forkøbet - gav du din Scorpio i bytte ?

*1 "nogen" her i gruppen mistænker mig altid (!) for alt muligt....
<<<grin.wav>>>

--
jan@stevns.net
Stadig Scorpio ;)

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 19-10-05 21:57

On 19/10/05 22:36, in article
6cbdl1ptj4bt55h99jhmhmgs5sul5rri14@dtext.news.tele.dk, "jan@stevns.net"
<jan@stevns.net> wrote:

> [...]
>
> Inden nogen (*1) kommer mig i forkøbet - gav du din Scorpio i bytte ?
>
> *1 "nogen" her i gruppen mistænker mig altid (!) for alt muligt....

Jeg skriver lige til dig

--
PEUGEOT 406 2.0 ST

Fra : Uffe Ravn

Dato : 19-10-05 23:23

<jan@stevns.net> skrev

> Inden nogen (*1) kommer mig i forkøbet - gav du din Scorpio i bytte ?
>
> *1 "nogen" her i gruppen mistænker mig altid (!) for alt muligt....
> <<<grin.wav>>>

En vis grad af kræmmersjæl er da ikke at foragte

> jan@stevns.net
> Stadig Scorpio ;)

Hmm.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 20-10-05 00:11

On 20/10/05 0:23, in article 4356c751$0$178$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> wrote:

> <jan@stevns.net> skrev

> En vis grad af kræmmersjæl er da ikke at foragte

> Hmm.
>
> Mvh. Uffe Ravn

Jan er fin - ham skal I ikke genere!;)

Charlotte

--
PEUGEOT 406 2.0 ST

Fra : Uffe Ravn

Dato : 20-10-05 00:37

"Charlotte D. Jensen" <tullepost@paradis.dk> skrev

> Jan er fin - ham skal I ikke genere!;)
>
> Charlotte

Tro mig, det gør vi sandelig heller ikke.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 20-10-05 00:43

> Tro mig, det gør vi sandelig heller ikke.
>
> Mvh. Uffe Ravn

Det var godt :)

--
Peugeot 406 2,0 st. aut.
(Grøn, 2002)

Fra : jan@stevns.net

Dato : 20-10-05 07:06

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>Tro mig, det gør vi sandelig heller ikke.

Kun lidt - når en chanche byder sig til ;)

(Hvorfor har dækfirmaerne ikke ordentlige dæk hjemme ?)

--
jan@stevns.net
Rigtige mæmd kører med baghjulstræk !

hmmmmm og bruger da ikke sdavekontrollen.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 20-10-05 10:40

<jan@stevns.net> skrev

> Kun lidt - når en chanche byder sig til ;)

Jeg ville rent faktisk se de billeder af bagtøjet!

> (Hvorfor har dækfirmaerne ikke ordentlige dæk hjemme ?)

Højprofil?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : jan@stevns.net

Dato : 20-10-05 22:22

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>Jeg ville rent faktisk se de billeder af bagtøjet!

Er du nu blevet interesseret i en Scorpio, eller fatter jeg minus ?

>Højprofil?

Næsten - med mindre alt over 50, regnes som højprofiler

Jeg skulle langt omkring, efter et par nye futter til Rekorden

(og Scorpio'en fik så osse nye såler)

Fra : Uffe Ravn

Dato : 20-10-05 23:52

<jan@stevns.net> skrev

> Rigtige mæmd kører med baghjulstræk !
>
> hmmmmm og bruger da ikke sdavekontrollen.

Jeps, og Hams Paulim røg lige på dem

Nvh. Uffe Ravm.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 21-10-05 10:34

Uffe Ravn skrev:

> Jeps, og Hams Paulim røg lige på dem

Må - du lever emdmu!?
--
Med vemlig hilsem
Hams

Fra : Uffe Ravn

Dato : 21-10-05 11:02

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev

> Må - du lever emdmu!?
> --
> Med vemlig hilsem
> Hams

Også i dem grad.

Opelfolk har det godt.

Nvh. Uffe Ravm

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 21-10-05 12:37

Uffe Ravm skrev:

> Opelfolk har det godt.

....og hvor har de fortjemt det!
--
Med vemlig hilsem
Hams
http://kortlink.dk/dkfritidbil/xq8

begin 666 wink.gif
M1TE&.#EA#P`/`+,``````+^_O___````````````````````````````````
M`````````````````````"'Y! $```$`+ `````/``\```0T,$@):ITX5,'Y
MQ4 G>E,XC@`EF.MJIJSEQ>PI;C9:YZYGOQK?C12<R8C%7P;7^60TEA0F`@`[
`
end

Fra : Kim Kristensen

Dato : 21-10-05 16:27

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> jan@stevns.net
> Rigtige mæmd kører med baghjulstræk !
>
> hmmmmm og bruger da ikke sdavekontrollen.

Så du antyder slet skjult, at Charlotte ikke er en rigtig mamd

Med venlig hilsen Kim

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 21-10-05 18:19

> Så du antyder slet skjult, at Charlotte ikke er en rigtig mamd

Det må jeg så se om jeg kan leve med ;)

--
Peugeot 406 2,0 st. aut.
(Grøn, 2002)

Fra : Kim Kristensen

Dato : 21-10-05 21:28

> Det må jeg så se om jeg kan leve med ;)
>
> --
> Peugeot 406 2,0 st. aut.
> (Grøn, 2002)

Der er ikke andet for, tage det som en mand frue og tillykke! med den nye
gryde.

Med venlig hilsen Kim

Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-10-05 23:41

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev :

>Så du antyder slet skjult, at Charlotte ikke er en rigtig mamd

Nejda - jeg postulerer blot at rigtige mænd kører med baghjulstræk

en "mamd" er vist en underlig størrelse ;)
--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : Kim Kristensen

Dato : 21-10-05 16:24

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev i en meddelelse
> <jan@stevns.net> skrev

> Jeg ville rent faktisk se de billeder af bagtøjet!

> Højprofil?
>
> Mvh. Uffe Ravn

Kunne også være diagonaldæk eller faste ringe

Med venlig hilsen Kim

Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-10-05 23:42

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev :

>Kunne også være diagonaldæk eller faste ringe

Havde det været faste ringe, havde jeg spændt en af krikkerne foran !

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : Peter Weis

Dato : 21-10-05 15:37

jan@stevns.net wrote:

> Kun lidt - når en chanche byder sig til ;)

Nej, kun når du beder om det

mvh
Peter

Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-10-05 23:43

Peter Weis <p.weis@email.dk.slet> skrev :

>Nej, kun når du beder om det

hmmmmm.......

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : jan@stevns.net

Dato : 20-10-05 06:51

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>En vis grad af kræmmersjæl er da ikke at foragte

Nemlig ;)

>Hmm.

Åehh Uffe - Rekorden er da ikke glemt - hvis du kigger tilbage i
tråden, opdager du mit "drilleri" med signaturen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-10-05 07:56

jan@stevns.net skrev:

> Åehh Uffe - Rekorden er da ikke glemt - hvis du kigger tilbage i
> tråden, opdager du mit "drilleri" med signaturen

http://kortlink.dk/24th
Hans
http://kortlink.dk/dkfritidbil/xq8

Fra : Uffe Ravn

Dato : 20-10-05 10:37

> Åehh Uffe - Rekorden er da ikke glemt - hvis du kigger tilbage i
> tråden, opdager du mit "drilleri" med signaturen

Jeps.

--
Mvh. Uffe Ravn
Stadig Rekord indehaver.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 20-10-05 22:24

>Jeps.

>--
>Mvh. Uffe Ravn
>Stadig Rekord indehaver.

Skal vi lave et hurtigt væddemål, om hvem af os, der er længst
kørende ? hehe....

--
jan@stevns.net
Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Fra : Uffe Ravn

Dato : 20-10-05 23:49

<jan@stevns.net> skrev

> Skal vi lave et hurtigt væddemål, om hvem af os, der er længst
> kørende ? hehe....

Længest målt i Km. må det blive dig. Jeg har ikke selv sammen benzinbudget.

Et kvalificeret gæt vil være at vinderen er uddannet radiomekaniker

Men mon ikke manden med egen garage/stald vinder?

> Rigtige mænd kører med baghjulstræk !

Og de har det sjovere når det er glatføre.

Mvh, Uffe Ravn

Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-10-05 06:03

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>Længest målt i Km. må det blive dig. Jeg har ikke selv sammen benzinbudget.

Lad os bare nøjes med kassen's alder

>Et kvalificeret gæt vil være at vinderen er uddannet radiomekaniker

Det er han jo nok ;)

>Men mon ikke manden med egen garage/stald vinder?

Det er ikke til at vide - din er jo et år ældre

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 19-10-05 19:41

Charlotte D. Jensen wrote:
> [...]
> kørt 127.000 og er fra 2002. Den har navigation og fartpilot. Pris:
> 155.000.- Jeg håber at blive rigtig glad for den

Tillykke med den... .-)