Ny bil - to nyheder.
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-10-05 15:02

Jeg har som bekendt købt bil den 30 august og bilen skulle være
blevet leveret i morgen. Idag blev jeg så ringet op af sælger der
siger han har en god og en dårlig nyhed. Den dårlige er at bilen
bliver en uge forsinket, den gode var til gengæld at jeg får bilen
leveret med en 130 hk motor istedet for en 120 hk motor som jeg havde
bestilt, da de netop er holdt op med at lave motoren med 120 hk.

Så med den nyhed kan jeg godt holde til at vente en uge mere. ))

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 19-10-05 15:38

Lars Hoffmann wrote:
> [...]
> bestilt, da de netop er holdt op med at lave motoren med 120 hk.
>
> Så med den nyhed kan jeg godt holde til at vente en uge mere. ))

Hvorfor ikke 1 måned eller 2...

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-10-05 16:08

Morten Fruergaard wrote:

> Hvorfor ikke 1 måned eller 2...

Det går hårdt ud over nerverne. Jeg ved ikke hvordan i andre har det
med bilkøb, men vi gik i lang tid og prøvede at beslutte os, og når
man så endelig fidner drømmebilen, kan det kun gå for langsomt med
at få den leveret.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Ole Sørensen

Dato : 19-10-05 16:12

Lars Hoffmann wrote:
> [...]
> med bilkøb, men vi gik i lang tid og prøvede at beslutte os, og når
> man så endelig fidner drømmebilen, kan det kun gå for langsomt med

Ja, kender det. Hvad bil har du købt?

hilsen ole

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 19-10-05 19:37

Lars Hoffmann wrote:

> [...]
> med bilkøb, men vi gik i lang tid og prøvede at beslutte os, og når
> man så endelig fidner drømmebilen, kan det kun gå for langsomt med

Kender det godt.

Men tænkte mere på, at hvis den får 10 hk/uge, så kunne jeg godt vente 8
uger = 80 hk...

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-10-05 16:15

Ole Sørensen wrote:

> Hvad bil har du købt?

Renault Grand Scenic 1,9 diesel. Med alt det extragejl man kan få til
sådan en fætter.

Med venlig hilsen
Lars

Fra : Ole Sørensen

Dato : 19-10-05 16:24

Lars Hoffmann wrote:
> Renault Grand Scenic 1,9 diesel. Med alt det extragejl man kan få til
> sådan en fætter.

Cool! Tillykke. Og med ekstra HK lyder det jo ikke dårligt.

hilsen ole

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-10-05 22:00

Ole Sørensen wrote:

> Cool! Tillykke. Og med ekstra HK lyder det jo ikke dårligt.

Tak tak, det bliver skam også spændende når den engang ankommer.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 04-11-05 11:17

Lars Hoffmann wrote:
> Jeg har som bekendt købt bil den 30 august og bilen skulle være
> blevet leveret i morgen.

Endelig kom dagen, klokken 15:30 skal jeg idag ned og hente min nye
bil. Damn det bliver svært at få lavet noget idag på arbejdet

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 04-11-05 19:29

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> skrev....

> Endelig kom dagen, klokken 15:30 skal jeg idag ned og hente min nye
> bil. Damn det bliver svært at få lavet noget idag på arbejdet

Er man ikke kommet hjem endnu????

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-11-05 15:25

Kent Oldhøj wrote:

> Er man ikke kommet hjem endnu????

Ja, men det var lige før jeg overnattede i bilen. Den er godt nok lækker! Nu
glæde jeg mig til næste uge hvor vi skal køre Madrid -> Barcelona -> Madrid i
ny dyt.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann