Motor opførsel!? (vedr. kobling og gearkas~
Fra : Takenobu

Dato : 18-10-05 19:47

Goddag

Jeg oplevede noget mærkeligt da jeg kørte en tur. Når jeg skiftede gear og
koblingen var sluppet og gav gas, blev rpm storset samme sted. Selv hvis man
skiftede til 5. gear og trykkede koblingen nede og gav gas, så når man gav
slip på koblingen blev rpm højt.... det er samme fornemmelse hvis man ikke
slipper koblingen helt.

Nogle der har forstand på det heh?

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 19-10-05 03:54

"Takenobu" <takenobu@shudokai.dk> skrev i en meddelelse

Når jeg skiftede gear og
> koblingen var sluppet og gav gas, blev rpm storset samme sted.

___SNIP__

Det kunne lyde som om din kobling er slidt op.