Hvilket kørekort skal bruges til denne lil~
Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 18-10-05 18:00

http://www.autoatlas.dk/bilbase/?did=114273&cid=39249

hamselv herfra
--
VED BESVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.

Fra : RL

Dato : 18-10-05 18:28

"hamselv(DKMC)" <hamselv@brammmmingnet-slet2m.dk> skrev i en meddelelse
news:42d10$43552a1e$3e3d93b5$8130@news.arrownet.dk...
> http://www.autoatlas.dk/bilbase/?did=114273&cid=39249
>
> hamselv herfra
> --
> VED BESVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.

Et B-kørekort hvorfor???

Fra : Uffe Ravn

Dato : 18-10-05 18:55

"RL" <jesper1112@hotmail.com> skrev

> Et B-kørekort

Som der naturligvis kun må være brugt 2 klip på

Mvh. Uffe Ravn

Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 18-10-05 21:12

"RL" <jesper1112@> skrev i en meddelelse news:vfa5f.3306$J14.57@...

> Et B-kørekort hvorfor???

Madammen mumlede noget om at der var gule plader på og 8 pladser og om man
så ikke skulle have stort kørekort til den.

Og det vidste jeg jo ikke noget om

hamselv herfra
--
www.dkmc.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 18-10-05 21:40

hamselv(DKMC) wrote:

> Madammen mumlede noget om at der var gule plader på og 8 pladser og
> om man så ikke skulle have stort kørekort til den.

Man skal have buskørekort, hvis der er plads til i alt 9 personer, og så
mange tvivler jeg på, at der kan være i postmand Pers bil...´

Fra : Jørgen L.

Dato : 18-10-05 22:47

> Man skal have buskørekort, hvis der er plads til i alt 9 personer, og så
> mange tvivler jeg på, at der kan være i postmand Pers bil...´

Du er også dumpet, på mit førerbevis står der at jeg må føre en bil med 8
sidepladser foruden føreren = 9 personer

Jeg tvivler også på der skulle kunne være så mange / lasteevne, over 9
personer vejer jo alligevel lidt

Hilsen Jørgen

Fra : Allan Hansen

Dato : 19-10-05 08:16

"Jørgen L." <Noemail@noemail.dk.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sidepladser foruden føreren = 9 personer
>
> Jeg tvivler også på der skulle kunne være så mange / lasteevne, over 9

Højest 5 sidde pladser = B kørekort, hvis der er 9 siddepladser vil den
dårligt kunne slæbe sig af sted med 75 hk.

Hvad ville der dog ikke ske hvis Finn Guldmann kom til at køre efter sådan
en 9 personers. *S*

Mvh AJH

Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 19-10-05 17:31

"Allan Hansen" <ajh[slet_dette]@> skrev i en meddelelse news:xom5f.15$fB2.6@
> Højest 5 sidde pladser = B kørekort, hvis der er 9 siddepladser vil den
> dårligt kunne slæbe sig af sted med 75 hk.
> Mvh AJH

Nu sidder jeg her og spekulerer som en gal.......... 75 heste..............
postmand per bil....................... det lyder sg..... da ikke som den
jeg kiggede på, så jeg måtte lige klikke på det link jeg smed med og det er
dælme da ikke den bil jeg kiggede på.

Den rigtige ligger her efter lidt tænken frem og tilbage.
http://www.autoatlas.dk/bilbase/visbil.asp?showback=no&dealerid=3975&carid=181600370&ac=
HUSK = tegnet

Det vi kigger efter er en bil til mindst 6 pers. og helst i 3 rækker så der
er plads til en lift i et stykke tid.
Og ca. i 70 tusind området.
Og helst en man går stiger ind i og ikke ned i.
Hun yngler jo herhjemme i den helt store stil............ postbud og
sådan.............. hehe

hamselv herfra
--
www.dkmc.dk

Fra : Leonard

Dato : 19-10-05 17:50

"hamselv\(DKMC\)" <hamselv@brammmmingnet-slet2m.dk> wrote:

>Den rigtige ligger her efter lidt tænken frem og tilbage.
>http://www.autoatlas.dk/bilbase/visbil.asp?showback=no&dealerid=3975&carid=181600370&ac=

Der står jo 8-personers i annoncen og så er den til alm. B-kort.
Årsagen til de gule plader på billedet kan være at den indtil nu har
kørt som kørestolsbil (det passer med alderen, de skal holde i 6 år)
eller for et tv-produktionsselskab.

Til alm. privat brug bør den have hvide plader, for den er bare en
personbil.

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/

Fra : Allan Hansen

Dato : 19-10-05 18:27

> [...]
> Og helst en man går stiger ind i og ikke ned i.
> Hun yngler jo herhjemme i den helt store stil............ postbud og

Nå du får hjælp.

Er der kun 8 sæder så må det være til B-kort, men jeg ville lige klappe
hesten for er den registret på gule plader så kan jeg lugte lidt afgift.

Er den derimod til stort kørekort så husk at du kun må køre den i udlandet
hvis du har blåt og hvidt bevis.

Mvh AJH

Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 19-10-05 18:57

> Nå du får hjælp.
>for er den registret på gule plader så kan jeg lugte lidt afgift.
> Mvh AJH

Ja det er jo det jo, kiggede lige hvad han ellers havde og her stod den
samme bil dælme også til 149 egern

Så det ender sikkert med en Berlingo eller sådan noget.

hamselv herfra
--
www.dkmc.dk

Fra : Uffe Ravn

Dato : 19-10-05 22:25

> [...]

> jeg kiggede på, så jeg måtte lige klikke på det link jeg smed med og det

¨*LOL*

En af dagens bedste!

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Finn Guldmann

Dato : 21-10-05 23:28

Allan Hansen wrote:
> [...]
> dårligt kunne slæbe sig af sted med 75 hk.
> Hvad ville der dog ikke ske hvis Finn Guldmann kom til at køre efter sådan

Nu kan jeg ikke se hvilken bil I egentlig snakker om. Her, fredag aften,
er link'et tomt.

Men det kan vel ikke være værrere end de autocampere jeg slås med hver
dag.

--
MVH Finn
Trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 19-10-05 15:41

Jørgen L. wrote:

> Du er også dumpet,

Dumpet og dumpet... En tyrkfelj.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 21-10-05 23:26

Morten Fruergaard wrote:
> Man skal have buskørekort, hvis der er plads til i alt 9 personer, og så
> mange tvivler jeg på, at der kan være i postmand Pers bil...´

*Mere* end 9 personer incl. føreren.