Gummihud-agtigt produkt?
Fra : sdsf

Dato : 18-10-05 07:39

hej

Jeg har repareret nogle gennemtæringer i hjulkasserne på
min bil.
Der var fra fabrikken smurt et lag gummi på.

Det nye plade jeg har sat på, vil jeg gerne smøre med noget lignende.
Det behøver ikke at være gummi, jeg vil helst have noget
kit-agtig masse på oliebasis så det også virker som rustbeskyttelse.

Der må da findes sådan et produkt?

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-05 07:59

> Der må da findes sådan et produkt?

Karosse kit kaldes det vist, jeg har dog tidt brugt en god
monterings/rudelim, det er også gummi agtigt...
Jeg ved ikke om det er det bedste, du kan jo også bruge sådan noget her:

http://www.biltema.dk/products/product.asp?iSecId=723&iItemId=83105

Mvh
Morten

Fra : sdsf

Dato : 18-10-05 09:12

"Juel" <xSnAbElAstarchildDoTDeNmArK> skrev i en meddelelse

> [...]
> monterings/rudelim, det er også gummi agtigt...
> Jeg ved ikke om det er det bedste, du kan jo også bruge sådan noget her:

Det ser ud til hovedsagelig at være til pladesamlinger, så ikke lige det jeg
havde
forestillet mig. Men jeg køber nok alligevel en rulle, når nu jeg alligevel
er i biltema,
det er nemlig en VW transporter jeg har, og der er netop mange problematiske
pladesamlinger.

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-05 09:59

> [...]
> alligevel er i biltema,
> det er nemlig en VW transporter jeg har, og der er netop mange

Sorry havde da vist misforstået dig

Mvh
Morten

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 18-10-05 08:15

sdsf skriver:

> Der må da findes sådan et produkt?

Sådan noget ?

http://www.biltema.dk/products/product.asp?iSecId=745&iItemId=83131

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : sdsf

Dato : 18-10-05 09:07

> sdsf skriver:

> Sådan noget ?
>
> http://www.biltema.dk/products/product.asp?iSecId=745&iItemId=83131
>

> Klaus
Ja, det var vist lige netop sådan noget jeg tænkte på.
Prisen er også fin synes jeg, 129kr. for 5kg.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 18-10-05 09:43

sdsf skriver:

> Ja, det var vist lige netop sådan noget jeg tænkte på.
> Prisen er også fin synes jeg, 129kr. for 5kg.

I mine tidlige bilreperationsdage havde vi noget der hed gummihud, eller
elefanthus, det var sort og kunne delvist overlakeres.

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-05 19:31

> sdsf skriver:

> I mine tidlige bilreperationsdage havde vi noget der hed gummihud, eller
> elefanthus, det var sort og kunne delvist overlakeres.

og roden til alt ondt. Det slår revner når det bliver gammelt og så kan
fugten rigtig tage fat.
Når man så opdager at det hele er tærret under gummihuden, så kommer det
rimelig umulige arbejde med at få det af igen

--
Tom