Hvor købes maling til lygter?
Fra : Tue Jensen

Dato : 17-10-05 19:36

Jeg leder efter noget sort/toner-maling til glas, men jeg kan ikke rigtig
finde det på thansen.dk eller biltema.dk. Hvor skaffes det nemmest og
billigst?

btw det skal ikke bruges til et automobil, så det er IKKE et oplæg til
diskussion om, hvor vidt der er fornuftigt at bruge toner-maling til lygter

--
Tue

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 17-10-05 19:46

Tue Jensen wrote:
> Jeg leder efter noget sort/toner-maling til glas, men jeg kan ikke rigtig
> finde det på thansen.dk eller biltema.dk. Hvor skaffes det nemmest og
> billigst?

Jeg tror egentlig bare folk anvender noget fortyndet maling - men jeg er
ikke sikker. Prøv at spørge Katja her, jeg ved hun har prøvet det:
http://www.citronik.dk/jforum/user/profile/7.page

--
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend
'87 Citroën CX 25 GTi Turbo2

Fra : K ö n i g

Dato : 17-10-05 20:15

"Tue Jensen" <tuesjensen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg leder efter noget sort/toner-maling til glas, men jeg kan ikke rigtig
> finde det på thansen.dk eller biltema.dk. Hvor skaffes det nemmest og
> billigst?

Google er din ven . . . . .

http://www.bildillen.dk/?mode=produkt&ID=391284

Mvh Peter

Fra : Tue Jensen

Dato : 17-10-05 20:47

On Mon, 17 Oct 2005 21:15:15 +0200, K ö n i g wrote:

> "Tue Jensen" <tuesjensen@gmail.com> skrev i en meddelelse
>

> Google er din ven . . . . .
>
> http://www.bildillen.dk/?mode=produkt&ID=391284
>

> Mvh Peter

Takker og bukker
--
Tue

Fra : Bo Velschow

Dato : 17-10-05 21:38

> [...]
> Jeg leder efter noget sort/toner-maling til glas, men jeg kan ikke rigtig
> finde det på thansen.dk eller biltema.dk. Hvor skaffes det nemmest og

Det er ikke fornuftigt at tone lygter!

> btw det skal ikke bruges til et automobil, så det er IKKE et oplæg til

Jo, jeg _vil_ diskutere!

> diskussion om, hvor vidt der er fornuftigt at bruge toner-maling til
> lygter

Nå, så langt nåede jeg ikke at læse!

(undskyld, kunne ikke lade være!)

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : Henning Lund

Dato : 18-10-05 08:24

Tue Jensen <tuesjensen@gmail.com> skrev:
> Jeg leder efter noget sort/toner-maling til glas, men jeg kan ikke
> rigtig finde det på thansen.dk eller biltema.dk. Hvor skaffes det
> nemmest og billigst?

Thansen har det da.

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl"snabela"lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace bla.med lidt køb & salg

Fra : anders majland

Dato : 18-10-05 09:02

> Thansen har det da.

Men hver opmærksom på at det ikke er lovligt at male sine lygter og det nemt
kan koste en bøde og en indkaldelse til syn ....

(Igår morges kom jeg lidt tættere end behageligt på en golf2 med sorte
baglygter med meget lidt lys. Det var i morgenmørket og det var tåget og
hans lygter var mindre synlige end reflekserne på kantpælene. Jeg ved
selvfølgelig ikke om lygterne var E-mærkede eller hjemmemalede men de var
godt nok ringe ....)

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-10-05 09:21

anders majland skrev:

> Men hver opmærksom på at det ikke er lovligt at male sine lygter og
> det nemt kan koste en bøde og en indkaldelse til syn ....

Citat:

"btw det skal ikke bruges til et automobil, så det er IKKE et oplæg til
diskussion om, hvor vidt der er fornuftigt at bruge toner-maling til lygter
"
Hans
http://kortlink.dk/dkfritidbil/xq8

begin 666 smile.gif
M1TE&.#EA#P`/`)$!`````+^_O___`````"'Y! $```$`+ `````/``\```(N
MC V9QY$"X6(@6GGJO0!)+3RA$XDA:&Y6JGXMIX$K%G,8^2EE]G:4?&ID%+Y#
#`0`[
`
end

Fra : anders majland

Dato : 18-10-05 10:28

> "btw det skal ikke bruges til et automobil, så det er IKKE et oplæg
> til diskussion om, hvor vidt der er fornuftigt at bruge toner-maling
> til lygter "

Til min undskyldning vil jeg sige at jeg på sunsite ikke havde det
oprindelige indlæg men kun det jeg svarede påm og dermed ikke det citerede

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-10-05 12:55

anders majland skrev:

> Til min undskyldning vil jeg sige at jeg på sunsite ikke havde det
> oprindelige indlæg men kun det jeg svarede påm og dermed ikke det
> citerede

Så okay da!

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 18-10-05 21:34

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> skrev i en meddelelse

> Til min undskyldning vil jeg sige at jeg på sunsite ikke havde det oprindelige indlæg men kun det jeg svarede påm og dermed ikke
> det citerede

What? Sunsite har da indlægget endnu - har netop hentet
det (ca. 2 min. siden).

Undskyldning ikke godkendt

/Jakob

Fra : anders majland

Dato : 19-10-05 08:13

> What? Sunsite har da indlægget endnu - har netop hentet
> det (ca. 2 min. siden).
>
> Undskyldning ikke godkendt

Så giv outlook express skylden - ja det er ikke rigtigt nogen undskyldning
da jeg burde være skiftet til et bedre program