Er her en der kan tale tysk ?!
Fra : Ukendt

Dato : 17-10-05 13:22

Og som vil hjælpe mig ?

Jeg har fundet en bil i tyskland (igen) og har ringet derned, men men, han
kan ikke det mindste engelsk, og mit tysk er KUN på læse og lytte stadie,
det med at tale er godt nok umuligt når det er X antal år siden man havde
det i skolen :o/
Er der en der vil ringe og snakke med ham for mig, han er ikke så god til at
svare på mail nemlig :o/
Jeg skal nok betale for samtalen og det hele intet problem.. jeg er bare
meget interesseret i bilen, det er one of a kind...

Mvh
Morten

Fra : Goofy

Dato : 17-10-05 19:48

tjahh... jeg kan.... så 200 kr så ringer jeg og ordner det?

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 18-10-05 01:01

"Goofy" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> tjahh... jeg kan.... så 200 kr så ringer jeg og ordner det?

Kunne du ikke lige finde en god krog og ligge dig til at skamme dig?!!

--
Per, Esbjerg

Fra : Fly Christensen

Dato : 18-10-05 08:01

On Mon, 17 Oct 2005 14:22:27 +0200, "J" <xSnAbElAstarchildDoTDeNmArK>
wrote:

> [...]
>Jeg skal nok betale for samtalen og det hele intet problem.. jeg er bare
>meget interesseret i bilen, det er one of a kind...

Mail mig, hvad du ønsker at spørge om, så skal jeg nok gøre det.

fly

--
In space nobody will hear your cream