Danmarks værste bilist?
Fra : Kaj Kristian Thomsen

Dato : 16-10-05 20:34

Hej

Jeg kom ved et tilfælde til at slå over på
Tvdanmark hvor der var en udsendelse om
Danmarks værste bilist......
Jeg er dybt rystet, hvordan fanden kan disse
mennesker besidde et kørekort ?
Findes der en automat et sted hvor man bare
dropper en femmer i, og ud kommer et kørekort ?

Mvh
Kaj K Thomsen

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 16-10-05 20:47

"Kaj Kristian Thomsen" <Who Knows@nowhere.invalid> wrote in message
> [...]
> mennesker besidde et kørekort ?
> Findes der en automat et sted hvor man bare
> dropper en femmer i, og ud kommer et kørekort ?

Nu ved jeg ikke hvor meget man skal stole på Ekstrabladet - meeeeen
alligvel:
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=316126

Jeg har ikke set ovenstående program siden dengang det var på TV2 - men af
en eller anden grund så tror jeg dgu på EB i denne sag.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Niels Bengaard

Dato : 16-10-05 21:06

> [...]
> mennesker besidde et kørekort ?
> Findes der en automat et sted hvor man bare
> dropper en femmer i, og ud kommer et kørekort ?

Det er underholdning du ser, ikke dokumentarprogram.
Jeg værre man kører jo sjovere er det, og jo flere seere har programmet.

Niels

Fra : Allan Hansen

Dato : 17-10-05 17:17

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det er underholdning du ser, ikke dokumentarprogram.
> Jeg værre man kører jo sjovere er det, og jo flere seere har programmet.
>
> Niels

Ja men er det du ser korrekt sååå, må der være nogen med røde ører et eller
andet sted.

Mvh AJH