Syn af Opel Kadett
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 16-10-05 19:44

Vi har en Opel Kadett der er fra ´87, den har en
del affektions værdi da vores datter er født i den.

Jeg har hørt om synssteder hvor de nærmest
kaserer mere eller mindre nye biler.

Og det er nok ikke et at de steder den skal synes,
hvis man bor i silkeborg, hvor kan det så anbefales at køre hen,
nok indenfor en radius af ca 100 Km for at få den synet????

Henrik

Fra : KNT

Dato : 16-10-05 20:09

Hold nu op - hvis bilen overholder forskrifterne er der jo ikke noget
problem.
De forskrifter skal bilen jo alligevel overholde hver dag - hvis du bruger
bilen på offentlig vej.

Knud

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 17-10-05 15:13

Lyder ikke som du har været udsat for en synsmand med en dårlig dag...

Henrik

Fra : KNT

Dato : 17-10-05 18:29

Jeg er da blevet behandlet ok - har der været et problem skal jeg
selvfølgelig løse det. Det er da min pligt at min bil er i forsvarlig stand.

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 20-10-05 19:28

Jeg har hørt om spritnye biler der er blevet kasseret
på grund af for meget lys i lygterne...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-10-05 15:49

"Henrik (Silkeborg)" skriver:

> Og det er nok ikke et at de steder den skal synes,
> hvis man bor i silkeborg, hvor kan det så anbefales at køre hen,
> nok indenfor en radius af ca 100 Km for at få den synet????

Altså, synshalen i den nordlige del af silkebog (inde omkring mercedes)
har ikke voldt mig problemer. Selv ikke med en 6-7 år gammel golf, der
ikke havde set et værksted i et år eller en pavabehandlig i dens
levetid...

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 20-10-05 19:29

> [...]
> har ikke voldt mig problemer. Selv ikke med en 6-7 år gammel golf, der
> ikke havde set et værksted i et år eller en pavabehandlig i dens

Ok, er det Bojesen bilsyn eller???

Henrik