Picasso service
Fra : Towli

Dato : 16-10-05 17:46

Hej alle

Jeg skal snart have min Picasso til 20.000 service.
Hvor i København kan dette lade sig gøre billigst? Findes der overhovedet
"ikke-Citroen-forhandler-værksteder" der har de nødvendige
apparater/aflæsere ?
Skal (eller mener i jeg bør) benytte en "rigtig" Citroen-forhandler så længe
den er under garanti?

1000 tak for et svar

/T

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-05 20:26

"Towli" <mark41@fjernmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> apparater/aflæsere ?
> Skal (eller mener i jeg bør) benytte en "rigtig" Citroen-forhandler så

Hvad der findes i kbh skal jeg ikke kunne svare på, men de fleste værksteder
har i dag udstyr til at kunne udlæse fejlkoder fra alle europæiske
bilmodeller. De har også servicebulletiner til alle biler efter de fik
tommelskruerne på fra eu, så principielt er der intet i vejen for at benytte
uautoriserede.
Straffen for at være "utro", kommer hvis din bil får problemer med noget som
kunne høre under kullance forhold.

Det er op til dig at vurdere om du vil tage chancen eller måske endda tage
turen til sverige og spare penge + beholde garantien

--
Tom

Fra : Peter Weis

Dato : 17-10-05 08:46

Towli wrote:

> Skal (eller mener i jeg bør) benytte en "rigtig" Citroen-forhandler så længe
> den er under garanti?

Jeg har en Citroen-hvisker i Allerød (Domino autoservice) som jeg er
udmærket tilfreds med.

mvh
Peter

Fra : Towli

Dato : 18-10-05 11:27

Takker begge
- Det med "kulancen" er et godt argument for at få fixet bilen hos
forhandleren indenfor garantiperioden.

/T